دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

دستگیری 49 معتاد و توزیع كننده مواد مخدر در آشتیان
 
در عملیات های پلیس شهرستان آشتیان 49 معتاد و توزیع كننده مواد مخدر دستگیر و دبیش از 18 كیلو گرم مواد مخدر كشف شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مركز اراك؛ فرمانده انتظامی آشتیان از دستگیری 49 معتاد و توزیع كننده مواد مخدر و كشف 18 كیلو و 418 گرم انواع مواد مخدر در عملیات های یك ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "رضا رضایی" در تشریح عملكرد آبان ماه امسال مجموعه انتظامی شهرستان آشتیان با اشاره به اینكه مبارزه با سرقت یكی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است گفت: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس در آبان ماه گذشته 21 نفر سارق دستگیر و در اعتراف این افراد 14 فقره انواع سرقت كشف شد كه این میزان كشفیات افزایش 63 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به همراه دارد.
سرهنگ رضایی به برنامه های پلیس شهرستان آشتیان در مبارزه با مواد مخدر به عنوان بخشی دیگر از مطالبات مردمی حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره كرد و افزود: در این بازه زمانی در حدود 18 كیلو و 418 گرم انواع مواد مخدر كشف و 49 نفر معتاد و توزیع كننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی آشتیان افزود: در راستای كنترل جرایم به ویژه سرقت در سطح شهرستان آشتیان با افزایش گشت های خودرویی، تقویت گشت های نامحسوس و افزایش گشت پیاده، ماموران سارقان را شناسایی و دستگیر كردند كه تاثیر بسزایی در كاهش وقوع سرقت در مدت مذكور داشت.
او با اشاره به اینكه برخورد با جرایم خشن و تحركات اراذل و اوباش، نزاع دسته جمعی، تیراندازی و سرقت به عنف در اولویت كاری پلیس شهرستان قرار دارد ابراز داشت: مردم بدانند ماموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون شكنی برخورد خواهند كرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیرگذار در تامین نظم و امنیت است.
   تاریخ: ۰۹:۴۷ - ۱۷/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۱