دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

دلاوران نیروی دریایی ارتش برای مقابله با كرونا در استان گیلان خدمت رسانی می كنند + فیلم
 
گروه استان ها- دلاوران نیروی دریایی ارتش و بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا رشت نقش به سزایی در مقابله با كرونا در گیلان داشتند.
دلاوران نیروی دریایی ارتش برای مقابله با كرونا در استان گیلان خدمت رسانی می كنند + فیلم
گروه استان ها- دلاوران نیروی دریایی ارتش و بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا رشت نقش به سزایی در مقابله با كرونا در گیلان داشتند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی ارتش در دوران كرونا با ارائه خدمات موثر در حوزه های مختلف توانستند نقش به سزایی در مقابله با این بیماری و واكسیناسیون مردم داشته باشند و در این میان نقش تاثیرگذار بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا رشت بر كسی پوشیده نیست.

یكی از پرستار بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا رشت در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: در زمان آغاز اوج كرونا به رشت منتقل شدم و در اینجا به بیماران كرونایی خدمت كردم و هنوز نتوانسته ام فرزندم را خوب در آغوش بگیرم اما افتخار می كنم یك پرستار هستم و به مردم كشورم خدمت می كنم.

یكی دیگر از پرستاران بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا رشت گفت: وقتی رشادت و ایثارگری دیگر همكارانم را در بخش های مختلف مشاهده كردم این انگیزه در من نیز ایجاد شد كه بتوانم پای كار باشم و در حد توان خود به بیماران كمك كنم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: "ناوشكن كلاس دماوند" به ناوگان شمال كشور ملحق می شود/ الحاق ناو اطلاعاتی طلائیه به نداجا
فرمانده تخصص های دریایی نداجا: آثار درخشان دفاع مقدس سبب خودباوری جوانان این مرز و بوم شد
فرمانده تخصص های دریایی نداجا: طراحی و ساخت تجهیزات دریایی در كشور بومی سازی شد

وی با بیان اینكه بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا رشت آمادگی خدمات رسانی كامل به عموم مردم را دارد افزود: بخش آی سی یو و سی تی اسكن این بیمارستان راه اندازی شده است و با وجود اینكه شهرمان در وضعیت آبی كرونایی قرار گرفته است اما رعایت پروتكل های بهداشتی باید همچنان مورد توجه باشد.

سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا در رشت نیز در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: این بیمارستان به عنوان یك بیمارستان نظامی همگام با سایر بیمارستان های كشور توانست در دوران كرونا خدمات قابل توجهی به بیماران مبتلا به كرونا ارائه دهد.

وی ابراز داشت: از ابتدای شیوع كرونا تا آخرین پیك كرونا همواره این بیمارستان، تمام امكانات و توان پرسنلی خود را برای خدمات دهی به بیماران به كار گرفته است و بسیاری از پرستاران این بیمارستان به صورت 24 ساعته همراه با پزشكان در شیفت های خود حاضر شدند و كنار مردم و بیماران بودند.

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا رشت نیز با اشاره به ظرفیت های این بیمارستان اظهار داشت: این بیمارستان 64 تختخوابی شامل بخش اورژانس، اتاق عمل، بخش جراحی، داخلی، زایمان، مراقبت های ویژه، سی سی یو، آی سی یو و بخش تصویربرداری مجهز به سی تی اسكن است.

ناخدایكم پزشك سعیدی نیا خاطرنشان كرد: بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا رشت مجهز به درمانگاه های تخصصی، فوق تخصصی، بخش فیزیوتراپی و كلینیك های شنوایی سنجی می باشد و در حال ارائه خدمات به عموم مردم و خانواده نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینكه این بیمارستان جز بیمارستان های معین در پیك نخست كرونا بوده و در پیك های بعدی كرونا نیز به كمك دانشگاه علوم پزشكی گیلان شتافته است تصریح كرد: ما با بسیج كلیه امكانات، ظرفیت تخت های بستری و خدمات پرستاری در این بیمارستان در خدمت بیماران كرونایی بوده ایم.

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا رشت با اشاره به افتتاح بخش آی سی یو و سی تی اسكن این بیمارستان خاطرنشان كرد: در حوزه واكسیناسیون نیز با اختصاص ورزشگاه ملوان رشت توانستیم كمك شایانی به این حوزه داشته باشیم.

فرمانده مركز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت نیز ضمن تبریك روز پرستار و میلاد با سعادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا رشت با توجه به ابلاغ ستاد ملی مقابله با كرونا و اداره بهداشت شهرستان از همان ابتدای شیوع كرونا به عنوان بیمارستان معین آماده ارائه خدمت به بیماران بود.

امیر دریادار دوم مهدی شعبان زاده با اشاره به توزیع كمك های مومنانه بین آسیب دیدگان كرونا در 13 مرحله توسط نیروی دریایی ارتش مستقر در رشت خاطرنشان كرد: یكی از وظایف نیروهای مسلح و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در واقع مردم یاری و كمك به مردم بوده است.

منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۲:۱۳ - ۱۹/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۵