دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

6 هزار صندلی دانشگاه علمی كاربردی استان فارس خالی است
 
گروه استان ها - رئیس دانشگاه علمی كاربردی استان فارس با بیان اینكه پذیرش دانشجو در واحدهای استانی این دانشگاه از 16 آذرماه امسال آغاز تا پایان این ماه ادامه دارد گفت: هم اكنون در حدود ٨ هزار دانشجو در بیش از ٣ كد رشته در حال تحصیل هستند.
6 هزار صندلی دانشگاه علمی كاربردی استان فارس خالی است
گروه استان ها - رئیس دانشگاه علمی كاربردی استان فارس با بیان اینكه پذیرش دانشجو در واحدهای استانی این دانشگاه از 16 آذرماه امسال آغاز تا پایان این ماه ادامه دارد گفت: هم اكنون در حدود ٨ هزار دانشجو در بیش از ٣ كد رشته در حال تحصیل هستند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حبیب دانش منش ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینكه این دانشگاه در فارس ظرفیت پذیرش 14 هزاردانشجو را دارد برای بهمن ماه امسال نیز مجوز پذیرش دانشجو از سازمان سنجش اخذ كرده ایم تا بتوانیم آموزش های مهارتی در جوار صنایع بزرگ در قالب تاسیس مراكز آموزش علمی كاربردی دنبال كنیم.

به گفته این مقام مسئول از ابتدای نیمسال تحصیلی 1400 گام به گام با وزارت عطف و ستاد ملی كرونا، دوره های حضوری عملی و تخصصی برگزار و با بهبود شرایط شیوع كرونا، آزمون های پایان نیمسال تحصیلی به شكل حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علمی كاربردی استان فارس با بیان اینكه 70 آموزش در این دانشگاه به شكل عملی دنبال می شودافزود:این مهم موجب می شود تا افرادی كه در این زیرنظام آموزش فرا میگیرند، برای پذیرش یك شغل و ورود به بازار كار ماهرتر از دیگران ظاهر شوند.

دانش منش با اشاره به اینكه برای نخستین مرتبه در فارس در سطح دانشگاه علمی كاربردی اقدام به تاسیس مراكز كارآفرینی و نوآوری با هدف تجارت سازی ایده ها كردیم، گفت: علی رغم اینكه در زیر نظام های مختلف، گسترش آموزش عالی متوقف شده اما تنها زیر مجموعه نظامی كه مجوز گسترش دارد، دانشگاه علمی كاربردی است و بر همین اساس سال گذشته در جوار یك كارخانه و مركز خدمات بهزیستی و توانبخشی، دو مركز علمی كاربردی راه اندازی شد.

وی ادامه داد: تلاش داریم با بهره گیری از بخش خصوصی در جوار محیط علمی فضا كار فراهم كنیم.

رئیس دانشگاه علمی كاربردی استان فارس اضافه كرد: این دانشگاه از ابتدای تاسیس تاكنون جزو دانشگاههای كارافرین و نسل سوم بوده است، بیان داشت: سیاست های كلان این دانشگاه از ابتدا طبق دانشگاه نسل سوم بنا شده است.

تمام كلاس های دانشگاه علمی كاربردی كشور از 15 آبان به صورت حضوری برگزار می شود
رئیس دانشگاه جامع علمی كاربردی: رشته های دانشگاه علمی كاربردی با نیاز شغلی جامعه منطبق است
كلاس های درسی دانشجویان دانشگاه علمی كاربردی از 15 آبان به صورت حضوری تشكیل می شود
دانش منش این دانشگاه را عنوان یكی از زیر مجموعه های نظام های آموزش عالی كشور در حوزه آموزش های تخصصی معرفی كرد.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۴:۳۲ - ۲۰/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۸