دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

نشست مسئولان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

نشست مسئولان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد

نشست مسئولان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بمناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، برگزار شد .

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، این نشست همزمان با هفته وحدت حوزه و دانشگاه با هدف فراهم آوردن مقدمات تاسیس یكی از مراكز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین دادسرشت مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، معاون آموزشی این حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و جمعی از كارشناسان برگزار شد.

حجت الاسلام افشاری طی سخنانی در این نشست، با اشاره به بیش از یك سالی كه پیگیر تأسیس و راه اندازی حوزه در دانشگاه است، گفت: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی این ظرفیت را دارد تا مركز را تأسیس كنیم و جهت همكاری با ستاد با تمام توان در خدمت مجموعه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خواهیم بود .

وی، با توجه به تفاوت این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های علوم پزشكی كشور، پیشنهاداتی نظیر " تعریف سرفصل های متفاوت برای دانشگاه های علوم پزشكی با محوریت سلامت معنوی " ارائه نمود و انتخاب چنین سرفصل هایی را در راستای بحث تمدن سازی بسیار مؤثر دانست .

حجت الاسلام والمسلمین افشاری با توجه به اهمیت این موضوع، فعالیت های رسانه ای قبل، حین و پس از انجام اقدامات را مهم دانست .

در ادامه نشست، حجت الاسلام والمسلمین دادسرشت مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، تغییر ساختار این حوزه را امری مهم عنوان كرد و افزود: حوزه با دو رویكرد تربیتی- جهادی، دروس معرفتی و تهذیبی در راستای تربیتِ نیروی كارآمد برای خدمت به جامعه بنا شده است.

گفتنی ست، این جلسات با هدف تبیین جامع ساختار جدید، توضیحات آیین نامه آموزشی و ... ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نوراللهی- نعیمی پور
   تاریخ: ۱۵:۳۵ - ۲۳/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۷