دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

نمایشگاه تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولین و جانبازان و سالمندان برگزار شد
 
ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولین، جانبازان، سالمندان و صنایع پزشكی وابسته با مشاركت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
نمایشگاه تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولین و جانبازان و سالمندان برگزار شد

به گزارش «ایثار»، ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولین، جانبازان، سالمندان و صنایع پزشكی وابسته از تاریخ 16 الی 19 آذر با مشاركت بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع نمایشگاهی گفت وگو برگزار شد.
تولیدكنندگان تجهیزات توانبخشی و انجمن های معلولین و جانبازان در این نمایشگاه دارای غرفه بودند و به سؤالات بازدیدكنندگان پاسخ می دادند.
اطلاع رسانی اتفاقات این نمایشگاه توسط غرفه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان به صورت مستمر از طریق شبكه های اجتماعی و فضای مجازی انجام می شد و ضمن انتشار فیلم های این نمایشگاه، امكان حضور سایر غرفه دارها در این غرفه به منظور پاسخگویی به سؤالات جانبازان از طریق فضای مجازی فراهم شده بود.
گفتنی است بنیاد شهید و امور ایثارگران در كنار سازمان بهزیستی و سازمان هلال احمر یكی از 3 حامی اصلی این نمایشگاه است و حضور انجمن های جانبازان و معلولین در این نمایشگاه با مشورت و هماهنگی اداره كل امور تخصصی و گروه های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفته است.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۳:۴۹ - ۲۳/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۸