دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه اشتغال و توانمندی بهزیستی در دامغان
 
رییس اداره بهزیستی دامغان گفت: نمایشگاه اشتغال و توانمندی با هدف ارائه تولیدات مراكز توانبخشی و اجتماعی این شهرستان در باغ ایرانی دامغان ایجاد شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمود زحمتكش رییس اداره بهزیستی دامغان افزود: نمایشگاه اشتغال، توانمندی و صنایع دستی افراد دارای معلولیت با همكاری بهزیستی، شهرداری، شورای اسلامی شهر دامغان و موسسه سمای مهر (تحت نظارت بهزیستی) در محل باغ ایرانی برپا شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه دارای 13 غرفه شامل مصنوعات چوبی، نقاشی، آثار خیاطی، هنری، دوزندگی، بافندگی و تولیدات چرمی است كه محصولات آن ها برای عرضه و فروش به نمایش گذاشته شده است.

زحمتكش اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت 6 روز و تا تاریخ 26 آذرماه برای عموم دایر است كه علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت 10 الی13 و عصر ها از ساعت 16 الی 18 برای بازدید مراجعه كنند.

رییس اداره بهزیستی دامغان تصریح كرد: بهزیستی در چهار حوزه تخصصی مشغول فعالیت است كه بیشترین فعالیت در حوزه توانبخشی ویژه معلولان با 2 هزار و 381 پرونده بوده و سازمان بهزیستی تنها نهاد حمایتی كشور از افراد دارای معلولیت در جامعه است.
   تاریخ: ۰۹:۴۴ - ۲۳/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۴۳