دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

مخبر: دولت با همه توان برای رفع مشكلات جانبازان تلاش می كند
 
تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور فرهنگ ایثار و شهادت را بزرگ ترین موهبت نهادینه شده در كشور خواند و گفت كه دولت سیزدهم با همه توان برای رفع مشكلات جانبازان تلاش خواهد كرد.
مخبر: دولت با همه توان برای رفع مشكلات جانبازان تلاش می كند تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور فرهنگ ایثار و شهادت را بزرگ ترین موهبت نهادینه شده در كشور خواند و گفت كه دولت سیزدهم با همه توان برای رفع مشكلات جانبازان تلاش خواهد كرد.

به گزارش حوزه دولت ایرنا، محمد مخبر شامگاه دوشنبه (شانزدهم اسفند) همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در فضایی صمیمانه با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهكده نشاط ولیعصر (بقیه الله) دیدار و گفت وگو كرد و پای درد و دل آنان نشست.

وی همچنین در سالن ورزشی و بدنسازی این مجتمع حضور یافت و ضمن همراهی با جانبازان ورزشكار، از نزدیك نظاره گر تمرینات ورزشی آنان در رشته های بسكتبال، بدنسازی و فوتبال دستی توسط جانبازان مجتمع بود.

معاون اول رئیس جمهور پس از استماع سخنان و مشكلات جانبازان در سخنانی با تبریك میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: در نخستین جلسه هیأت دولت، گزارشی از مشكلات مطرح شده ارائه و مسائل را پیگیری خواهم كرد.

مخبر با بیان اینكه تمامی جانبازان به ویژه عزیزان 70 درصد و خصوصاً جانبازان نخاعی با مسائل و مشكلات بسیار زیادی مواجه هستند، افزود: این جانبازان و خانواده های آنان بسیار تحت فشار هستند كه تلاش خواهیم كرد تا حد امكان به مطالبات این عزیزان پاسخ دهیم.

معاون اول رئیس جمهور به نقش فرهنگی ایثارگران و جانبازان در كشور اشاره و خاطر نشان كرد: اگرچه ممكن است دشمنان از تجهیزات و سلاح های پیشرفته برخوردار باشند، اما فاقد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این بزرگ ترین موهبتی است كه شهدا، جانبازان و ایثارگران در كشور ما آن را نهادینه كرده اند.

مخبر با بیان اینكه باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته تلاش شود، تصریح كرد: باید در مدارس، دانشگاه ها و مراكز آموزشی كشور به موضوعات فرهنگی توجه بیشتری معطوف شود و شجاعت و رشادت های فرماندهان دفاع مقدس به عنوان الگو به جوانان معرفی شود.

وی در پایان اظهار امیدواری كرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا كرده و مسائل و مشكلات آنان را مرتفع كند.

در این دیدار، جانبازان مجتمع دهكده نشاط ولیعصر نیز پیش از سخنان معاون اول رئیس جمهور مشكلات و مسائل خود را مطرح كردند.

برچسب ها
- محمد مخبر
- آسایشگاه جانبازان
- دولت سیزدهم
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۲۲:۵۴ - ۱۶/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۸