دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

رشادت های فرماندهان دفاع مقدس باید به الگوی جوانان كشور تبدیل شود
 
معاون اول رئیس جمهور اظهار امیدواری كرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا كرده و مسائل و مشكلات آنان را مرتفع كند.
رشادت های فرماندهان دفاع مقدس باید به الگوی جوانان كشور تبدیل شود معاون اول رئیس جمهور اظهار امیدواری كرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا كرده و مسائل و مشكلات آنان را مرتفع كند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهكده نشاط ولیعصر(بقیه الله) دیدار و گفتگو كرد.

مخبر شامگاه دوشنبه همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، در فضایی صمیمانه با جانبازان این مجتمع به گفتگو پرداخت و پای درد و دل آنان نشست.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در سالن ورزشی و بدنسازی این مجتمع حضور یافت و ضمن همراهی با جانبازان ورزشكار، از نزدیك نظاره گر تمرینات ورزشی ایشان در رشته های بسكتبال، بدنسازی و فوتبال دستی توسط جانبازان مجتمع بود.

مخبر در ادامه، در جمع جانبازان پس از استماع سخنان و مشكلات آنان، ضمن تبریك میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز گفت: در نخستین جلسه هیئت دولت گزارشی از مشكلات مطرح شده ارائه و مسائل را پیگیری خواهم كرد.

وی با بیان اینكه تمامی جانبازان به ویژه عزیزان 70 درصد و به ویژه جانبازان نخاعی با مسائل و مشكلات بسیار زیادی روبرو هستند، افزود: این جانبازان و خانواده های آنان بسیار تحت فشار هستند كه تلاش خواهیم كرد تا حد امكان به مطالبات این عزیزان پاسخ دهیم.

معاون اول رئیس جمهور به نقش فرهنگی ایثارگران و جانبازان در كشور اشاره و خاطرنشان كرد: اگر چه ممكن است دشمنان از تجهیزات و سلاح های پیشرفته برخوردار باشند، اما فاقد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این بزرگترین موهبتی است كه شهدا، جانبازان و ایثارگران در كشور ما آن را نهادینه كرده اند.

وی با بیان اینكه باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته تلاش شود، تصریح كرد: باید در مدارس، دانشگاه ها و مراكز آموزشی كشور به موضوعات فرهنگی توجه بیشتری معطوف و شجاعت و رشادت های فرماندهان دفاع مقدس به عنوان الگو به جوانان معرفی شود.

معاون اول رئیس جمهور اظهار امیدواری كرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا كرده و مسائل و مشكلات آنان را مرتفع كند.

جانبازان مجتمع دهكده نشاط ولیعصر نیز در این دیدار مشكلات و مسائل خود را مطرح كردند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۲۲:۴۵ - ۱۶/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۹