دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

مدیران و كارشناسان معاونت درمان و توانبخشی در ایام تعطیلات نوروزی از مراكز تابعه دانشگاه بازدید كردند
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

مدیران و كارشناسان معاونت درمان و توانبخشی در ایام تعطیلات نوروزی از مراكز تابعه دانشگاه بازدید كردند

مدیران و كارشناسان معاونت درمان و توانبخشی در ایام تعطیلات نوروزی از بیمارستان ها و كلینیك های تابعه دانشگاه بازدید كردند.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از دفتر معاونت درمان دانشگاه، براساس برنامه تدوین شده، دكتر امین اجلی رئیس اداره پرستاری دانشگاه و خانم گودرزی از همكاران كارشناس معاونت درمان در تاریخ پنجم فروردین ماه از بیمارستان توانبخشی رفیده بازدید كردند.

براساس این گزارش، در این برنامه، با سركشی از بخش های بستری، با بیماران گفت وگو كرده و در مورد نحوه ارائه خدمات در ایام تعطیل و مشكلات و مسایل احتمالی پرس و جو كردند، ضمن آنكه با همكاران واحدهای كاردرمانی و فیزیوتراپی بیمارستان كه در ایام تعطیل نیز به فعالیت و خدمت رسانی به بیماران و مراجعان مشغول بودند، دیدار كردند.

این گزارش حاكیست كه در بازدید از مركز پزشكی و توانبخشی اسماء كه هفتم فروردین ماه توسط خانم ها سراج و گودرزی انجام شد، واحدهای درمانی فعال، پرسنل و درمانگران مركز آماده ارائه خدمت به بیماران، و كل خدمات مركز تحت نظارت مدیریت و ریاست مركز بود.

همچنین، مركز پزشكی و توانبخشی نظام مافی در تاریخ نهم فروردین ماه توسط كارشناسان معاونت درمان دانشگاه، خانم ها شاهرخی و بیژنی پور مورد بازدید قرار گرفت، و ضمن آنكه درمانگران در حال ارائه خدمت به بیماران بودند، رئیس این مركز درمانی در حال نظارت و مدیریت امور بود.

   تاریخ: ۱۶:۱۸ - ۱۶/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۶