دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

فرماندار كهگیلویه بر توانمندسازی و اشتغال جامعه هدف بهزیستی تاكید كرد
 
یاسوج- ایرنا - فرماندار كهگیلویه گفت: در راستای اجرایی كردن شعار سال باید توانمندسازی اقتصادی و اشتغال زایی جامعه هدف بهزیستی از سوی مسئولان استانی و شهرستانی به جد پیگیری شود.
فرماندار كهگیلویه بر توانمندسازی و اشتغال جامعه هدف بهزیستی تاكید كرد یاسوج- ایرنا - فرماندار كهگیلویه گفت: در راستای اجرایی كردن شعار سال باید توانمندسازی اقتصادی و اشتغال زایی جامعه هدف بهزیستی از سوی مسئولان استانی و شهرستانی به جد پیگیری شود.

به گزارش ایرنا سید عبدالعزیز موسویان روز پنجشنبه در دیدار مدیر كل بهزیستی كهگیلویه وبویراحمد در دهدشت با اشاره به اینكه انتخاب عنوان سال نه صرفا یك شعار، بلكه راهكاری برای حل مشكلات مردم است اظهارداشت: انتظار می رود مجموعه بهزیستی با نگاه به این مهم در اشتغال و توانمند سازی اقتصادی جامعه هدف خود موثر عمل كند .

وی بیان كرد: داشتن روحیه ایثار و فداكاری لازمه خدمت رسانی در مجموعه بهزیستی است.

موسوی با اشاره به كاركردهای موثر سازمان بهزیستی در مقابله با آسیب های اجتماعی تصریح كرد: استقرار و فعالیت مبتنی بر دانش اورژانس اجتماعی در بخش های محروم كهگیلویه در كاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

فرماندار كهگیلویه بر لزوم توجه مدیریت این سازمان نسبت به موضوعات مسكن، اشتغال زایی ، باز توان سازی و مهارت افزایی جامعه هدف بهزیستی در كهگیلویه تاكید كرد.

محمد كریم آریا مدیركل بهزیستی كهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار افزود: بهزیستی از همه ظرفیت ها برای خدمات رسانی به معلولان استفاده خواهد كرد.

آریا اضافه كرد: توانمندسازی جامعه هدف یكی از اولویت های اصلی این نهاد در سال جاری خواهد بود.

وی اظهار كرد: تامین اشتغال و مسكن جامعه هدف،سرمایه كار زنان سرپرست خانوار،اشتغالزایی بهبودیافتگان، و تامین وسایل كمك توانبخشی به مددجویان در سال جاری به جد از سوی كارشناسان واحدهای مختلف پیگیری خواهد شد.

33 هزار مددجو از خدمات بهزیستی كهگیلویه و بویراحمد برخوردارند كه از این تعداد افزون بر 18 هزار نفر معلول هستند.

برچسب ها
- كهگیلویه و بویراحمد
- مركز توانمندسازی حاكمیت و جامعه
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۲۱:۴۰ - ۱۸/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۹۲