دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

ارائه كمك هزینه درمانی بلاعوض به 7220 بیمار نیازمند
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارائه كمك هزینه درمانی بلاعوض به 7 هزار و 220 بیمار نیازمند این استان در سال 1400 خبر داد.
حسین درویشی گفت: حمایت از بیماران نیازمند از اولویت های جمعیت هلال احمر است و پارسال بیش از 77 میلیارد ریال كمك حمایتی درمانی بلاعوض به 7 هزار و 220 بیماران نیازمند اختصاص داده شد.

او گفت: در طول سال بیماران نیازمند با مراجعه به جمعیت هلال احمر و ارائه درخواست مساعدت می بایست اسناد درمانی و دارویی را به واحد مددكاری معاونت داوطلبان ارائه دهند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، بیماران نیازمند پس از انجام امور مددكاری، كمك هزینه درمان و داروی خود را دریافت می كنند.

درویشی گفت: كمك های درمانی صورت گرفته به بیماران در زمینه های كمك هزینه دارو و درمان، بستری طبی و جراحی، ارتز و پروتز، زایمان طبیعی، كمك هزینه پاراكلینیكی، كمك هزینه تعمیر و تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، تامین وسایل بهداشتی درمانی و مصرفی، كمك هزینه درمان سرپایی و همچنین كمك هزینه شیر خشك می باشد كه به صورت بلاعوض توسط جمعیت هلال احمر فارس پرداخت شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: جمعیت هلال احمر با نیازسنجی دقیق و به هنگام توانسته در این زمینه مداخله كند تا بخشی از این هزینه های درمانی بیماران نیازمند جبران شود.

او گفت: حضور بیشتر خیران در این مسیر نقش موثری در كاهش آلام نیازمندان و دردمندان دارد.
   تاریخ: ۱۷:۴۱ - ۱۷/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۶