دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

اشتغال زندانیان سبب از ورود آسیب های اجتماعی جلوگیری می كند
 
قدس- دادستان قدس گفت: اشتغال زندانیان از آسیب دیدن خانواده زندانی جلوگیری و به اقتصاد و معیشت خانواده كمك می كند.
اشتغال زندانیان سبب از ورود آسیب های اجتماعی جلوگیری می كند قدس- دادستان قدس گفت: اشتغال زندانیان از آسیب دیدن خانواده زندانی جلوگیری و به اقتصاد و معیشت خانواده كمك می كند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید كاویانی شامگاه چهارشنبه در نشستی كه با عنوان «تفاهم نامه همكاری در خصوص اشتغال زندانیان و معتادان متجاهر» با حضور لیلا واثقی فرماندار قدس، رئیس اداره صنعت و معدن، نماینده ناجا, معاونان و بخشدار و جمعی از مسئولین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شده بود، طی سخنانی اظهار داشت: تاكنون روند انتقال زندانیان و معتادان به كارگاه تولیدی سبب مسائل پیش آمده به تأخیر افتاده و در بحث اشتغال نیز اولویت برای ساكنان شهر قدس است.

وی در ادامه اظهار داشت: باید اطمینان به مجموعه تولید كننده بدهیم و افرادی كه صلاحیت حضور در این كار را دارند معرفی كنیم و همچنین خانواده های این گروه آسیب دیده نیز شناسایی شده تا در دو گروه بانوان و آقایان مشغول به كار شوند، برای معتادین تشكیل پرونده دادیم، تا این كار به سرعت انجام بگیرد.

دادستان قدس بر اهمیت اشتغال زایی زندانیان تاكید كرد و افزود: زندانیان كه صلاحیت كار دارند با دستور قضائی ترخیص می شوند مشروط به اینكه در این كارگاه مشغول كار شوند، بدین ترتیب از آسیب دیدن خانواده زندانی جلوگیری و به اقتصاد و معیشت خانواده كمك می شود.

بر اساس این گزارش، در شهرك صنعتی قدس برای معتادین متجاهر و زندانیان یك باب سوله اجاره و تجهیز شده و سیستم های دسترسی آماده است تا مشغول به كار شوند.

این طرح از اول بهمن شروع شده و پیگیری های زیادی با مسئولان مربوطه جهت جذب معتادین و زندانیان صورت پذیرفته است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۰:۰۷ - ۳۰/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۴