دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

مدرسه تخصصی اوتیسم در اصفهان افتتاح شد
 
اصفهان- ایرنا- نخستین مدرسه تخصصی اوتیسم در اصفهان با زیربنای 2 هزار و 50 متر مربع روز پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.
مدرسه تخصصی اوتیسم در اصفهان افتتاح شد اصفهان- ایرنا- نخستین مدرسه تخصصی اوتیسم در اصفهان با زیربنای 2 هزار و 50 متر مربع روز پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این مدرسه در مساحت یك هزار و 800 متر مربع و زیربنای 2 هزار و 50 متر مربع با هدف ایجاد فضای تخصصی برای آموزش و توانبخشی كودكان اوتیسم به همت بنیاد نیكوكاری دستان مهربان با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.
برای ساخت این مدرسه شامل هشت كلاس كارگاهی، سه كلاس درمانی فیزیوتراپی، اتاق حس و اتاق تاریك و سفید كه ساخت آن سه سال بطول انجامید 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری مدرسه توانبخشی كودكان اوتیسم اصفهان گفت: خیران بیشترین خدمت را به آموزش و پرورش داشته اند و برای نیازمندان و مكان هایی كه جامعه هدف آنهاست با اشتیاق ورود پیدا می كنند.

یوسف نوری افزود: من دست تك تك خیران را می بوسم و قدردان محبت ها و نگاه ویژه آنها به حوزه آموزش و پرورش هستم.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب سومین بركت نظام اسلامی، مشاركت اجتماعی، خیران و گروه های جهادی است چرا كه خیران برای كیفیت در نظام تربیتی یك گام فراتر رو به جلو حركت می كنند.

وزیر آموزش و پرورش شامگاه چهارشنبه با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش استان، افتتاح چند طرح عمرانی و دیدار و گفت و گو با خیران مدرسه ساز و همچنین فرهنگیان و جلسه همكاری با حوزه علمیه در دفتر امام جمعه وارد استان اصفهان شد.

برچسب ها
- مدارس
- ایرنا
- اصفهان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۳:۵۰ - ۲۵/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۵