دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

برپایی ایستگاه های آگاهی بخشی به مناسبت روز ملی گفتاردرمانی در همدان
 

برپایی ایستگاه های آگاهی بخشی به مناسبت روز ملی گفتاردرمانی در همدان

دبیر انجمن علمی دانشجویی توانبخشی دانشگاه گفت: همزمان با فرارسیدن یكم اردیبهشت ماه روز ملی گفتار درمانی، ایستگاه های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح شهر همدان برپا خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان، مهسا رجبیان دبیر انجمن علمی دانشجویی توانبخشی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مفدا همدان با اشاره به در پیش رو بودن روز ملی گفتار درمانی اظهار داشت: به همین مناسبت انجمن علمی دانشجویی توانبخشی اقدام به برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی در سطح شهر همدان نموده است.

وی در ادامه اضافه كرد: هدف از برپایی این ایستگاه ها، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به عموم مردم به منظور آشنایی ایشان با خدمات و فعالیت هایی كه در كلینیك های گفتار درمانی صورت می پذیرد خواهد بود.

رجبیان همچنین با اشاره به اقدامات و خدماتی كه قرار است در ایستگاه ها به شهروندان همدانی ارائه شود تصریح كرد:توزیع بروشورهای آموزشی به زبان ساده جهت ایجاد آگاهی و شناخت مردم نسبت به مسائل مربوط به گفتار درمانی از جمله برنامه های این غرفه ها به شمار می رود.

وی همچنین خاطرنشان كرد: این برنامه به همت گروه گفتار درمانی دانشگاه علوم پزشكی همدان و با همكاری و فعالیت انجمن علمی دانشجویی توانبخشی دانشگاه و با حمایت های مجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی برنامه ریزی شده و برگزار می شود.

رجبیان بیان داشت: این ایستگاه ها و غرفه ها در روز پنج شنبه یكم اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح تا 8 شب با حضور و فعالیت جمعی از دانشجویان رشته گفتار درمانی در میدان آرامگاه بوعلی سینا، میدان امام خمینی (ره) و ورودی دانشگاه علوم پزشكی همدان (جنب خودپرداز بانك رفاه كارگران) برپا خواهد شد.

این دانشجوی ترم آخر رشته گفتار درمانی در پایان یادآور شد: همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم تا به مناسبت روز ملی گفتار درمانی مراسمی را جهت گرامیداشت این روز، با حضور اساتید و دانشجویان این رشته تحصیلی در آمفی تئاتر فرهنگ در پردیس دانشگاه برگزار نماییم./ب
   تاریخ: ۱۲:۱۴ - ۳۰/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۸۰