دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

توسعه حمل و نقل ویژه معلولان در پایتخت
 
به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، بهرام نكاحی در دیدار با گروهی از مسئولان سازمان های مردم نهاد فعال در زمینه معلولان كه در محل سامانه جانبازان و معلولان شركت واحد انجام شد، بر اهتمام مدیریت شهری برای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به معلولان و جانبازان عزیز تأكید كرد و گفت: در حوزه حمل و نقل نیز شركت واحد تمام تلاش خود را برای خدمت به این عزیزان به كار می گیرد.

وی افزود: مسوولان تشكل های فعال در حوزه معلولان، مسائل و مشكلات خود را با مدیرعامل شركت واحد در میان گذاشتند و خواستار توجه بیش از پیش به نیازهای معلولان در استفاده از امكانات و خدمات شهری شدند و ضمن استناد به قانون حمایت از معلولان، لزوم حمایت همه جانبه از توسعه حمل و نقل ویژه معلولان را مورد تأكید قرار دادند.

 مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی تهران بعد از این دیدار با حضور در محل مؤسسه نیكوكاری رعد الغدیر، در جریان فعالیت های آموزشی، كارآفرینی و توانبخشی این مجموعه قرار گرفته و از نزدیك با خدمات مؤسسه مذكور آشنا شد.

مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن تأكید بر مسئولیت اجتماعی شركت واحد برای خدمت به همه اقشار جامعه گفت: وظیفه ما خدمات رسانی مناسب به عموم شهروندان است و اعتقاد داریم افراد دارای معلولیت، استحقاق دریافت شایسته ترین خدمات را دارند.

انتهای پیام/
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۰:۴۷ - ۳۰/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۸۶