دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

11.7 درصد دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه غیرایرانی هستند
 
كرمانشاه- ایرنا- مدیر تحصیلات تكمیلی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه گفت: هم اكنون پنج هزار و 660 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیلند كه 11/7 درصد یعنی 668 نفر از آنان غیرایرانی هستند.
 11.7 درصد دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه غیرایرانی هستند كرمانشاه- ایرنا- مدیر تحصیلات تكمیلی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه گفت: هم اكنون پنج هزار و 660 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیلند كه 11/7 درصد یعنی 668 نفر از آنان غیرایرانی هستند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه دكتر «امیر جلالی» روز دوشنبه در نشست پایش معاونت آموزشی افزود: در این دانشگاه، 9 دانشكده پزشكی، پیراپزشكی، پرستاری و مامایی، داروسازی، دندانپزشكی، بهداشت، علوم تغذیه و صنایع غذایی، توانبخشی و پرستاری سنقروكلیایی فعال است.

وی اظهار داشت: همچنین 549 نفر عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشكی فعالیت می كنند كه 55 نفر دارای رتبه استادی و 114 نفر دانشیار هستند.

مدیر تحصیلات تكمیلی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه گفت: در این دانشگاه 91 رشته مقطع وجود دارد و از سال 96 تاكنون 6 رشته در مقطع PHD و 6 رشته در مقطع كارشناسی ارشد و 2 رشته در مقطع كاردانی راه اندازی شده است.

جلالی گفت: در حوزه آموزشی هفت بسته از جمله ارزش آفرینی در بستر همگرایی علوم و فناوری، پاسخگویی اجتماعی، اعتلای ارزش های اخلاقی و معنوی در علوم پزشكی، حضور غیرتمند در عرصه های بین المللی، ارتقاء فرآیندهای پایش، سنجش و ارزیابی و توسعه منابع، زیرساخت و فرآیندها طراحی شده و در حال اجراست.

برچسب ها
- معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی
- كرمانشاه
- وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۲۱:۱۳ - ۲۹/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۵