دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

ارائه خدمات درمانی به 40 هزار اردبیلی
 
اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در یك سال گذشته برای بیش از 40 هزار نفر از اهالی استان اردبیل خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده است.
ارائه خدمات درمانی به 40 هزار اردبیلی اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در یك سال گذشته برای بیش از 40 هزار نفر از اهالی استان اردبیل خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضربی عصر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته هلال احمر در اردبیل اظهار كرد: از 18 تا 24 اردیبهشت به نام هفته هلال احمر نامگذاری شده كه این مجموعه با تكیه بر نجاتگران، جوانان، داوطلبان و گروه های مختلف امداد و نجات سعی می كند در طول سال خدمات مختلفی را ارائه كند.

وی تصریح كرد: نباید مردم خدمات هلال احمر را محدود در وقوع حوادث و بلایای طبیعی ببینند در حالی كه خدمات گسترده هلال احمر همواره به حل مشكلات و نارسایی های مردم كمك كرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ارائه خدمات مختلف هلال احمر را از امداد و نجات گرفته تا خدمات بهداشتی، درمانی، توانبخشی و تهیه و توزیع بسته های غذایی و معیشتی یادآور شد و گفت: هلال احمر با راه اندازی مركز جامع توانبخشی خدمات متنوعی را به گروه های مراجعه كننده ارائه می كند كه از فیزیوتراپی گرفته تا خدمات دندانپزشكی و سایر خدمات بهداشتی و درمانی سعی بر این است تا ارتقا سلامت افراد جامعه را شاهد باشیم.

ضربی فعالیت 2 داروخانه اردبیل و خلخال را تحت پوشش هلال احمر و در تأمین داروهای كمیاب یادآور شد و افزود: در یك سال گذشته برای بیش از 40 هزار نفر در سطح استان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده است.

وی حضور جوانان را در قالب گروه های امدادرسانی به ویژه در ایام كرونا در كنار قرارگاه خدمات زیستی و بهداشتی یادآور شد و خاطرنشان كرد: در بحث پیشگیری نیز هلال احمر در كنار سایر نیروها سعی كرده تا ظرفیت و توان مطلوب و مناسبی را در جلوگیری از برخی آسیب ها و حوادث رقم بزند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل كمك های داوطلبانه هلال احمر را با همراهی خیرین در تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی یادآور شد و اضافه كرد: هر چند محوریت كار هلال احمر امدادرسانی به ویژه در زمان وقوع حوادث است اما این مجموعه سعی كرده تا در تمام زمینه ها در كنار مردم بوده و معین دولت و دستگاه های اجرایی به حساب می آید.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۲۰:۵۳ - ۱۹/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۹