دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

مانور درمان اضطراری و كاروان سلامت در اردبیل برگزار شد
 
اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: مانور درمان اضطراری و كاروان سلامت همزمان با سراسر كشور در روستای كوهساره بخش هیر شهرستان اردبیل برگزار شد.
مانور درمان اضطراری و كاروان سلامت در اردبیل برگزار شد اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: مانور درمان اضطراری و كاروان سلامت همزمان با سراسر كشور در روستای كوهساره بخش هیر شهرستان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضربی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: مانور درمان اضطراری و كاروان سلامت به مناسب هفته هلال احمر و صدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر طبق برنامه ریزی های به عمل آمده و همزمان با سراسر كشور در 20 و 21 اردیبهشت ماه طی 2 روز در روستای كوهساره بخش هیر شهرستان اردبیل برگزار شد.

وی از ارائه خدمات رایگان پزشكی به 695 نفر از اهالی روستا در این مانور خبر داد و گفت: پزشكان داوطلب، پرستار، تكنسین دارویی، مشاور مادر و كودك، مشاور بهداشت روان، مشاور تغذیه، كارشناسان توانبخشی، تیم واكنش سریع و تیم آنست در این مانور به كار گرفته شده بودند و به صورت رایگان خدمات ارائه كردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینكه یكی از مهم ترین اهداف این مانور، انجام مانور پناهگیری و تخلیه اضطراری بود، افزود: حضور تیم سحر در راستای نشاط كودكان و حضور كارشناسان توانبخشی جهت غربالگری دانش آموزان از لحاظ صافی پا، اختلالات حركتی و اسكلتی از دیگر اقدامات این طرح بود.

ضربی بیان كرد: هلال احمر به عنوان مجموعه مردم نهاد توانسته صدمین سال و یك قرن از تأسیس و راه اندازی این مجموعه را جشن بگیرد كه این افتخاری بزرگ برای ماست كه طی این مدت در كنار مردم و برای مردم خدمت كرده ایم.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده های ایثارگران هلال احمر و جوانان فعال در این حوزه، برگزاری همایش پیاده روی دور شورابیل با هدف كمك به نشاط جامعه و برپایی نمایشگاه توانمندی های هلال احمر و دیدار با مسئولان استانی و شهرستانی از دیگر برنامه های اجرایی هفته هلال احمر است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۲۲:۳۳ - ۲۱/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۹