دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

مجاهدت های بزرگ برای مقابله با كرونا در چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است
 
دانشگاه علوم پزشكی شهركرد

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكی شهركرد گفت: مجاهدت های بزرگ كلیه دستگاه ها و نهادهای حامی سلامت برای مقابله و نبرد با بیماری كرونا در چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است.

به گزارش وبدا؛ دكتر خالدی فر در همایش تجلیل از فعالان، مروجین و حامیان سلامت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجموعه اقدامات وسیع و اصلی برای مقابله با ویروس كرونا در سطح كشور و استان گفت: امروزه یكی از دستاوردهای كاهش بیماری در جامعه ماحصل برگزاری نشست های ستاد استانی كرونا به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونین، فرمانداران شهرستان ها، مدیران كل دستگاه های اجرایی و همچنین نیروهای بسیج و سپاه قمر بنی هاشم(ع)، بسیج جامعه پزشكی در قالب طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.
وی افزود: همچنین در مجاهدت های بزرگ برای مقابله با كرونا، زحمات و تلاش های شبانه روزی كادر بهداشت و درمان قابل تقدیر است.
دكتر خالدی فر با گرامیداشت هفته سلامت گفت؛ این هفته با شعار «سلامت ما، سلامت سیاره ما»، نقش مردم، مسئولین و سمن ها را در مولفه های مختلف سلامتی بسیار كلیدی و موثر نشان داده است.
دكتر خالدی فر اضافه كرد: هم اكنون تقویت نظام شبكه سلامت با تاكید بر فرمایش مقام معظم رهبری، حمایت خانواده و صیانت از جوانی جمعیت و كاهش آسیب های اجتماعی با تاكید بر زمینه های خودكشی و اختلالات روانی بویژه در شرایط پسا كرونا در دستور كار قرار دارد.

وی یادآور شد: غفلت از پیشگیری از بیماری های غیرواگیر همچون بیماری های قلبی عروقی، دیابت و بیماری های زمینی ممكن است صدمات جدی در عرصه سلامت جامعه وارد كنند.

وی در پایان از كلیه فعالان رسانه ای، ائمه جمعه و جماعات در راس آن نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهركرد كه در جهت ترغیب مردم به رعایت بهداشت و واكسیناسیون برای مبارزه با كرونا همراه و همگام بودند تقدیر كرد.
منبع خبر:
اخبار علمی
   تاریخ: ۰۸:۴۷ - ۲۴/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۵