دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

طراحی و تولید ایمپلنت دندانی ایرانی در پارك علم و فناوری علوم پزشكی اصفهان
 
به گزارش خبرگزارس فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی اصفهان، یك شركت دانش بنیان اصفهانی با هدف ارتقاء كیفیت بخش خدمات كشور، افزایش تولیدات داخلی، افزایش توان صدور محصولات داخلی به بازارهای خارجی و مشاركت در توسعه پایدار در زمینه پژوهش، طراحی و تولید قطعات پروتزی و ایمپلنت دندانپزشكی فعالیت خود را آغاز كرده كرده است.

این شركت كه  از سال 1396 در پارك علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشكی اصفهان مستقر است، در حوزه تولید انواع قطعات ایمپلنت و پروتز دندانی شامل فیكسچر (fixture)، اباتمنت (abutment)، ایمپرشن كوپینگ (Impression coupling)، آنالوگ (analogue) ، بال اتچمنت(Attachment wings) و ... فعالیت می كند و ضمن اخذ موافقت اصولی از اداره كل تجهیزات پزشكی كشور، در حال پیاده سازی ISO13485:2016 جهت كسب پروانه ساخت است.

به گزارش فارس، طراحی قطعات این شركت به صورتی است كه با اكثر برندهای خارجی قابل رقابت بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و در حال حاضر این شركت زمینه اشتغال زایی را برای بیش از شش نفر از متخصصین رشته های مهندسی و دندانپزشكی فراهم كرده است و در آینده این تعداد تا بیست نفر قابلیت افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/63086/ج/ی
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۲۱:۰۴ - ۰۱/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۶