دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

مدیركل بنیاد شهید لرستان: 6 هزار و 500 فرزند ایثارگر لرستانی بیكار هستند
 
خرم آباد - ایرنا - مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: حدود 6 هزار و 500 فرزند شهدا و ایثارگر در لرستان بیكار هستند توجه به اشتغال این قشر ضروری است.
مدیركل بنیاد شهید لرستان: 6 هزار و 500 فرزند ایثارگر لرستانی بیكار هستند خرم آباد - ایرنا - مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: حدود 6 هزار و 500 فرزند شهدا و ایثارگر در لرستان بیكار هستند توجه به اشتغال این قشر ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام هبت اله هاشمی روز یكشنبه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار كرد: لرستان 178 شهید جاوید الاثر تقدیم انقلاب اسلامی كرده و این قشر جایگاه والایی دارند باید بیش از گذشته توجه شود چراكه شهدای جاوید الاثر حتی از نام خود گذر كرده بنابراین برای تثبیت جایگاه رفیع این شهدا در جامعه گام برداریم.

وی با اشاره به اینكه ساماندهی گلزار شهدا در تمامی شهرستان ها در دستور كار قرار دارد، ادامه داد: گلزار شهدا باید به كانون های فرهنگی تبدیل شوند.

وی افزود: حدود 6 هزار و 500 فرزند شهدا و ایثارگر در لرستان بیكار هستند و نامشان در سامانه بنیاد شهید ثبت شده است.

وی ادامه داد: حدود 80 نفر از فرزندان ایثارگر با داشتن مدرك دكتری بیكار می باشند و توجه به اشتغال این قشر در دستور كار قرار دارد همچنین تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر شاغل در دستگاههای اجرایی باید اجرایی شود.

حجت الاسلام هاشمی بیان كرد: مجتمع توانبخشی ایثار فضای مناسب برای استفاده جانبازان و فرزندان ایثارگر می باشد كه در دوره های قبل افتتاح و اكنون ردیف بودجه آن حذف شده اما عملاً اقدامات لازم در این مجتمع صورت نگرفته است، بسیاری از مشكلات این مجتمع باید برطرف شود تكمیل آن در دستور كار قرار دارد.

برچسب ها
- بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران
- اشتغال زایی
- لرستان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۶:۱۷ - ۰۱/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۲