دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

نگاهی به عملكرد بهزیستی ساوه در زمینه ایمن سازی مددجویان از كرونا
 
ساوه - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوه گفت: در راستای ایمن سازی مددجویان و افراد تحت پوشش از ویروس كرونا اقداماتی چون توزیع بسته های غذایی، حمایت از كارتن خواب ها و توزیع اقلام بهداشتی در مراكز ترك اعتیاد انجام شد.
نگاهی به عملكرد بهزیستی ساوه در زمینه ایمن سازی مددجویان از كرونا ساوه - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوه گفت: در راستای ایمن سازی مددجویان و افراد تحت پوشش از ویروس كرونا اقداماتی چون توزیع بسته های غذایی، حمایت از كارتن خواب ها و توزیع اقلام بهداشتی در مراكز ترك اعتیاد انجام شد.

«فاطمه آرزومند» روز پنجشنبه در خصوص خدمات ارائه شده به مددجویان بهزیستی در دوران شیوع ویروس كرونا، به ایرنا گفت: در این مدت سازمان بهزیستی كشور در راستای حمایت از مددجویان اقداماتی ویژه از جمله كمك هزینه درمان، توزیع لوازم بهداشتی و كمك معیشتی را در دستور كار دارد.
وی ادامه داد: در شهرستان ساوه نیز مددجویان از كمك های سازمان بهزیستی بهره مند شدند و علاوه بر این كمك ها، با یاری خیرین ساوجی طی چندین نوبت بسته های غذایی در نقاط مختلف شهر و روستاها توزیع شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوه عنوان كرد: براساس آمارها تاكنون بیش از 6 هزار بسته اقلام غذایی در اختیار مددجویان قرار گرفته است و پیش از عید نوروز نیز بسته های غذایی در بین جامعه هدف بهزیستی توزیع خواهد شد.
آرزومند بیان كرد: با توجه به آسیب پذیری كودكان كار در دوران شیوع ویروس كرونا، تیم های سیار بهزیستی، آنها را شناسایی و بسته لوازم بهداشتی را در بین آنها توزیع كردند.
به گفته او، با وجود مشكلاتی كه برای رعایت پروتكل های بهداشتی در 2 مركز نگهداری مددجویان وجود دارد اما تاكنون موردی از ابتلا به ویروس كرونا گزارش نشده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوه ادامه داد: با استفاده از ظرفیت خیران و بودجه تخصیص یافته از سازمان بهزیستی كشور، تمام تجهیزات بهداشتی موردنیاز در مراكز نگهداری از جمله تب سنج،ماسك و مواد ضدعفونی كننده تهیه شد.
آرزومند از توزیع اقلام بهداشتی بین كارتن خواب ها در سطح شهرستان خبر داد و گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراكز ترك اعتیاد نیز در دوران كرونا مورد توجه بهزیستی بوده است و به طور مرتب بسته های بهداشتی در كمپ ها توزیع می شود.
وی گفت: بیش از 12 هزار نفر در بخش های مختلف اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی تحت پوشش بهزیستی ساوه هستند كه مددجویان و اعضای خانواده آنها را نیز شامل می شود.

برچسب ها
- ساوه
- بسته حمایتی
- ویروس كرونا
- سازمان بهزیستی كشور
- بهداشت و سلامت
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۵:۵۰ - ۳۰/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۴