دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

نقش كلیدی فیزیوتراپیست ها در توانبخشی و بازتوانی بیماران
 
رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران، بر اهمیت نقش كلیدی فیزیوتراپیست ها در عرصه توانبخشی و بازتوانی بیماران تاكید كرد.
نقش كلیدی فیزیوتراپیست ها در توانبخشی و بازتوانی بیماران
رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران، بر اهمیت نقش كلیدی فیزیوتراپیست ها در عرصه توانبخشی و بازتوانی بیماران تاكید كرد.
نقش كلیدی فیزیوتراپیست ها در توانبخشی و بازتوانی بیمارانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی انجمن فیزیوتراپی ایران، احمد مؤذن زاده با اشاره به برگزاری سی و سومین همایش سالانه انجمن فیزیوتراپی ایران، در روز های 13 تا 15 مهر 1401 در هتل المپیك تهران گفت: همایش پیش رو همچون گذشته با تلاش انجمن فیزیوتراپی ایران و همكاری دانشكده های علوم توانبخشی سراسر كشور برگزار می شود.

وی با اشاره به ارائه آخرین یافته های علمی و پژوهشی در حوزه فیزیوتراپی و توانبخشی در همایش امسال افزود: در كنار برگزاری همایش، نمایشگاه تجهیزات پزشكی در بخش فیزیوتراپی و توانبخشی برپا می شود و امسال با توجه به برگزاری حضوری همایش، فرصت مناسبی برای شركت های دانش بنیان داخلی خواهد بود كه آخرین دستاورد های علمی خود را به نمایش بگذارند.

رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران ادامه داد: قرار است در نمایشگاه تجهیزات امسال از تعداد زیادی تولیدات «های تك» در حوزه فیزیوتراپی و توانبخشی، رونمایی كنیم.

مؤذن زاده با اشاره به جایگاه برتر ایران در خاورمیانه در تولید محصولات های تك فیزیوتراپی و توانبخشی گفت: ایران نه تنها در تولید، بلكه در طراحی محصولات دانش بنیان نیز پیشرو است.

وی با اشاره به موضوع سالمندی و افزایش امید به زندگی به عنوان یكی از مباحث همایش امسال افزود: توجه به نقش پیشگیرانه رشته فیزیوتراپی در بروز اختلالات اسكلتی عضلانی و بهبود كیفیت زندگی، موضوعی است كه به آن خواهیم پرداخت.

رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران با اشاره به نقش فیزیوتراپی در عرصه پیشگیری، درمان و بازتوانی بیماری های مختلف ادامه داد: باید تلاش كنیم كه نقش فیزیوتراپی را در عرصه های گوناگون نظام سلامت به مردم معرفی كنیم.

مؤذن زاده با اشاره به عبور از بحران كرونا در كشور گفت: قدردانی و تجلیل از مدافعان سلامت و شهدای كرونا، یكی دیگر از موضوعاتی است كه باید به آن بپردازیم و در این بین باید یادآوری كنم كه 7 نفر از همكاران فیزیوتراپیست ما نیز در دوران كرونا به جمع شهدای سلامت پیوستد كه یاد و خاطره این عزیزان را همراه با بیش از 300 شهید مدافع سلامت دیگر گرامی می داریم.
   تاریخ: ۱۴:۴۱ - ۳۱/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۷