دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

3 مركز توانبخشی جدید هلال احمر امسال در اصفهان تاسیس می شود
 
اصفهان - ایرنا - معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان از راه اندازی سه مركز توانبخشی جدید در سال جاری در این استان با هدف افزایش خدمات به افراد نیازمند بویژه در مناطق كمتر توسعه یافته خبر داد.
3 مركز توانبخشی جدید هلال احمر امسال در اصفهان تاسیس می شود اصفهان - ایرنا - معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان از راه اندازی سه مركز توانبخشی جدید در سال جاری در این استان با هدف افزایش خدمات به افراد نیازمند بویژه در مناطق كمتر توسعه یافته خبر داد.

امیر جلالیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان های خور و بیابانك، فریدن و فریدونشهر برای راه اندازی این مراكز در نظر گرفته شده است.

وی اضافه كرد: استفاده از توانمندی و سرمایه گذاری نیكوكاران در این شهرستان ها لحاظ شده است تا بتوانیم شاهد بهبود خدمات و ارتقای سطح توانبخشی در این مناطق باشیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح كرد: توسعه مراكز درمانی و توانبخشی این نهاد در مناطق حاشیه ای و كم برخوردار بعنوان یك راهبرد و اولویت قرار گرفته است.

جلالیان با بیان اینكه اكنون 11 مركز یا شعبه توانبخشی در استان فعالیت دارند، اظهارداشت: این خطه دارای سه مركز جامع توانبخشی در شهرستان های اصفهان، خمینی شهر و گلپایگان است كه از این حیث بیشترین آمار را در كشور دارد.

وی خاطرنشان كرد: اكنون ساخت انواع پروتز و اُرُتز ( مجموع وسایل جهت اصلاح وضعیت اندام یا عضو ) و استفاده آن برای بیماران و معلولان از جمله فعالیت های اثربخشی است كه در استان انجام می شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: دیگر خدمات مانند فیزیوتراپی و گفتار درمانی در این مراكز با قیمت های بسیار كمتر از بخش های دیگر برای نیازمندان ارائه می شود.

استان اصفهان اكنون سه هزار و 875 نجاتگر و امدادگر، 23 هزار عضو جوان و 15 هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

برچسب ها
- فریدونشهر
- خور و بیابانك
- فریدن
- اصفهان
- جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۰۸ - ۰۷/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۹