دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

تازه ترین دستاوردهای فناوری شناختی ارائه می شود
 
به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،این جلسه مجازی كه پیرامون هجدهمین فراخوان طرح های پژوهشی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی است، با حضور كارشناسان ستاد، برگزار می شود.

هجدهمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در حوزه های طرح پژوهشی دسته ج كه مجموعه­ای از پایان نامه های مقاطع كارشناسی ارشد و دكترا كه رسیدن به یك هدف مشترك و مشخص در حوزه شناختی را هدف قرار داده­اند)، آزمون های تشخیصی و ارزیابی توانبخشی در اختلالات مربوط به مغز و شناخت برای افراد زیر 18 سال و نیز بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساكرونا برگزار می شود.

محققان، پژوهشگران، اساتید، متخصصان و دانشجویان می توانند برای آگاهی از اولویت های ویژه این فراخوان ها، به اطلاعات مربوط به هر فراخوان در وب­سایت ستاد مراجعه كنند و با توجه به حوزه مورد نظر، فرم پیشنهاد طرح را دریافت و تكمیل كرده و در بازه زمانی 21 تا 31 خردادماه سال جاری، از طریق كارتابل كاربری خود در سایت ستاد بارگذاری كنند. این مهلت تمدید نخواهد شد.

این جلسه، روز چهارشنبه، یازدهم خردادماه از ساعت 14 الی 16 برگزار می شود. علاقمندان برای شركت در این جلسه به آدرس اینترنتی رویداد مراجعه كنند.

انتهای پیام/
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۰:۲۷ - ۰۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۶