دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

زنان سرپرست خانوار ابهری با ایجاد اشتغال توانمندسازی می شوند
 
زنجان - ایرنا - رییس بهزیستی شهرستان ابهر با اشاره به كاشت بوته گل محمدی توسط زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان گفت: ایجاد اشتغال، فروش محصولات و راه اندازی كسب و كار از مهم ترین راه های توانمند سازی زنان سرپرست خانوار است كه با كاشت گل محمدی و گلاب گیری این گروه امكان پذیر شده است.
زنان سرپرست خانوار ابهری با ایجاد اشتغال توانمندسازی می شوند زنجان - ایرنا - رییس بهزیستی شهرستان ابهر با اشاره به كاشت بوته گل محمدی توسط زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان گفت: ایجاد اشتغال، فروش محصولات و راه اندازی كسب و كار از مهم ترین راه های توانمند سازی زنان سرپرست خانوار است كه با كاشت گل محمدی و گلاب گیری این گروه امكان پذیر شده است.

علی لطیفی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه همیار دارای باغ انگور و باغ گیاه بید مشك نیز هستند و بصورت فصلی فعالیت دارند كه هرساله در فصل بهار گیاه بید مشك برداشت و عرق گیری می كنند و در فصل پاییز نیز محصول باغ انگور را برداشت می كنند و امسال نیز اقدام به كاشت بوته گل محمدی اقدام كردند.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح در جهت فراهم كردن زمینه های مشاركت خدمت گیرندگان در حل مسایل اجتماعی، اقتصادی مربوط به خود و ایجاد زمینه مناسب جهت توانمندسازی مادی و معنوی جامعه هدف است.

لطیفی با اشاره به فعالیت 2 گروه همیار در این شهرستان یادآور شد: هم اینك زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در قالب گروه های همیار در گروه های تولیدی پوشاك، عرق گیری و غیره مشغول به فعالیت هستند.

این مسوول، با اعلام حمایت بهزیستی ابهر از 548 زن سرپرست خانوارتحت پوشش این شهرستان خاطرنشان كرد: 498 نفر از این افرد مستمری بگیر و 50 نفر نیز از سایر خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

برچسب ها
- ابهر
- بهبود كسب و كار
- اشتغال زایی
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۴۹ - ۰۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۰