دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

نیازمند چاره اندیشی و سیاست گذاری مطلوب برای حمایت از نیازمندان هستیم
 
گروه استان ها - مدیركل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی كشور گفت: برنامه ریزی برای حمایت از اقشار محروم و افراد نیازمند جامعه نیازمند چاره اندیشی و سیاست گذاری مطلوب هستیم تا دغدغه مددجویان برای رفع مشكلات برطرف كنیم.
نیازمند چاره اندیشی و سیاست گذاری مطلوب برای حمایت از نیازمندان هستیم
گروه استان ها - مدیركل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی كشور گفت: برنامه ریزی برای حمایت از اقشار محروم و افراد نیازمند جامعه نیازمند چاره اندیشی و سیاست گذاری مطلوب هستیم تا دغدغه مددجویان برای رفع مشكلات برطرف كنیم. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل, سعید ابراهیمی مدیركل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی كشور ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای معاونین بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت: هم افزایی برای بررسی چالش های پیش رو جزو اولویت های اساسی است كه با احصای مسائل و پیشنهادات ارائه شده است كه درصدد هستیم با اجرای این طرح به دنبال بررسی پیشنهادات و دیدگاه های مورد نظر هستیم.

وی بیان كرد: تنوع فعالیت ها خدمات از حد معمول فراتر است كه شامل طیف گسترده ای شده كه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه و برنامه ریزی برای حمایت از اقشار محروم و افراد نیازمند جامعه نیازمند چاره اندیشی و سیاست گذاری مطلوب هستیم تا دغدغه مددجویان برای رفع مشكلات برطرف كنیم.

مدیركل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی كشور ادامه داد: ارائه خدمات به مددجویان برای كاهش بار مالی دولت و تنش های احتمالی نیازمند هم افزایی در همه حوزه هاست كه در این زمینه ارائه خدمات با تمسك به توان مالی در بدنه سازمان برای كاهش فشارهای لازم در ارائه خدمات در دستور كار است.

ابراهیمی اظهار كرد: برنامه ریزی و برنامه محور بودن در راستای دستیابی به كارآیی و بهره وری بهتر برنامه ریزی های لازم در دستور كار است كه در این زمینه رویكرد هوشمندانه برای بهبود و ارتقای سطح كیفی خدمات برای گسترش امورات و دستیابی به اهداف مورد نظر امری لازم و ضروری است كه باید مورد توجه باشد.

رئیس سازمان بهزیستی: 1700 نفر در اردبیل پشت نوبت دریافت مستمری هستند
فضای لازم برای آموزش كودكان كار كرج در اختیار بهزیستی استان البرز قرار گرفت
رئیس سازمان بهزیستی در بابلسر: ردیف اعتباری 400 میلیارد تومانی برای اورژانس اجتماعی تعیین شد+ فیلم
وی تصریح كرد: اقدامات لازم در این زمینه براین است تا تحقق اهداف مورد نظر جزو اولویت های اساسی و ضروری است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۲:۴۲ - ۰۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۸