دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

معاون رئیس جمهور با خانواده های فوتی حادثه متروپل دیدار كرد
 
آبادان - معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با خانواده های فوتی حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان دیدار و از آنان دلجویی كرد.
معاون رئیس جمهور با خانواده های فوتی حادثه متروپل دیدار كرد آبادان - معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با خانواده های فوتی حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان دیدار و از آنان دلجویی كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی پیش از ظهر امروز یكشنبه در این دیدار با ابلاغ پیام تسلیت و همدردی رئیس جمهور به مردم مصیبت دیده آبادان و آرزوی صبر و شكیبایی برای بازماندگان از درگاه پروردگار، تاكید كرد: دولت با تمام توان خانواده های آسیب دیده از حادثه متروپل را همراهی خواهد كرد.

وی افزود: از خانواده هایی كه سرپرست خود را در این مصیبت از دست دادند، حمایت معنوی و مادی لازم صورت می گیرد.

خزعلی گفت: دولت تا حصول نتیجه پیگیر امور است و امید است كه بتوانیم بخشی از دردها و رنج های مردم حادثه دیده آبادان را تسكین دهیم.

وی در نشستی دیگر با روانشناسان دانشگاه علوم پزشكی آبادان بر اجرای برنامه های حمایتی روانی - اجتماعی از خانواده های آسیب دیده متروپل تاكید كرد و افزود: در این راستا روانشناسانی از تهران آماده عزیمت به شهرستان آبادان هستند

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: آنطور كه دانشگاه علوم پزشكی اعلام كرده در زمینه نیروی انسانی متخصص مشكلی ندارند ولی در صورت احساس كمبود نیرو در روزهای آینده جمعی از روانشناسان پایتخت به این منطقه اعزام خواهند شد.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۲:۴۰ - ۰۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۸