دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

یك بیمارستان برای ارائه خدمت ویژه به مددجویان بهزیستی كرمان اعلام آمادگی كرد
 
كرمان - ایرنا - سرپرست اداره كل بهزیستی استان كرمان گفت: بیمارستان ارجمند برای ارائه خدمت به مددجویان این استان اعلام آمادگی است و مددجویان می توانند از خدمات این بیمارستان به صورت ویژه بهره مند شوند.
یك بیمارستان برای ارائه خدمت ویژه به مددجویان بهزیستی كرمان اعلام آمادگی كرد كرمان - ایرنا - سرپرست اداره كل بهزیستی استان كرمان گفت: بیمارستان ارجمند برای ارائه خدمت به مددجویان این استان اعلام آمادگی است و مددجویان می توانند از خدمات این بیمارستان به صورت ویژه بهره مند شوند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان كرمان، علیرضا وحیدزاده در دیدار با كادر پزشكی بیمارستان ارجمند كرمان بر ضرورت جذب حمایت های حداكثری خیران از مددجویان این استان از جمله در حوزه درمانی تاكید كرد.

وی با اشاره بر اهمیت ارج نهادن به نیات پاك و اندیشه خیران گفت: انسان هایی بی هیچ چشم داشتی همه توان مادی و معنوی خود را در اختیار جامعه قرار داده اند تا ضمن ایجاد زمینه به زیستن مردم و جامعه خود، نامی نیك و فرهنگی ارزشمند از خود به جای بگذارند.

وحیدزاده ادامه داد: ارج نهادن و تقدیر از زحمات و اقدامات ارزشمند و ماندگار و اثربخش خیران و نیك اندیشان بزرگی همچون خانواده خّیر و بزرگ ارجمند كرمانی كه طی سال ها سر منشا خیر و بركات بسیار ارزشمند و قابل توجهی برای مردم استان كرمان و استان های همجوار بوده اند، كمترین قدردانی و تشكر از آنان خواهد بود.

وی تصریح كرد: این اقدامات هر چند كوچك زمینه ساز اشاعه و نهادینه شدن فرهنگ قدرشناسی و ارج نهادن به خیرخواهی و نیك اندیشی انسان های بزرگ جامعه است.

خانواده مرحوم دكتر منوچهر ارجمند كرمانی نیز در ادامه این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات بهزیستی در راستای خدمت به جامعه، آمادگی مجموعه بیمارستان ارجمند كرمان را برای ارائه خدمات پزشكی و دندانپزشكی به جامعه هدف بهزیستی اعلام كرد.

سرپرست اداره كل بهزیستی استان كرمان در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایا از همراهی و همكاری های ارزشمند مسئولان و كادر پزشكی بیمارستان ارجمند به جامعه هدف بهزیستی تقدیر و تشكر كرد.

این آیین روز سه شنبه با حضور معاونین توانبخشی و مشاركت های مردمی و همچنین مسئول دفتر بازرسی و ارزیابی عملكرد و چند تن از كارشناسان تخصصی اداره كل بهزیستی استان كرمان و كادر پزشكی بیمارستان ارجمند كرمان برگزار شد.

برچسب ها
- اداره كل بهزیستی استان كرمان
- كرمان
- بهداشت و سلامت
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۲۰:۱۰ - ۱۰/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۶