دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

پائین بودن نرخ شیوع اعتیاد در استان همدان
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: میانگین نرخ شیوع اعتیاد در كشور 5/9 دهم درصد و در استان همدان 2/4 دهم درصد است.
پائین بودن نرخ شیوع اعتیاد در استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبد كوند، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان می گوید بر اساس آخرین شاخص های موجود و ارزیابی های صورت گرفته در كشور استان همدان از نظر میانگین آلودگی به مواد مخدر با نرخ شیوع 2/4 دهم درصد پائین ترین میزان آلودگی به مواد مخدر در كشور را دارد.

عبد كوند در نشست هم اندیشی پیرامون اعتیاد كه به میزبانی سازمان بهزیستی استان برگزار شده بود گفت: میانگین نرخ شیوع اعتیاد در كشور 5/9 دهم درصد است استان همدان جزو استان های پاك از نظر آلودگی به مواد مخدر است.

به گفته دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان این نرخ بر اساس جمعیت فعال 15 تا 65 سال ارزیابی شده كه استان همدان از نظر آلودگی در رتبه 21 كشور قرار دارد.

عبد كوند با بیان اینكه از نظر جمع آوری معتادان متجاهر هم استان همدان جزو نخستین استان های كشور است افزود: در كشور بین 60 تا 70 هزار معتاد متجاهر داریم كه 33 هزار نفر از این تعداد در مراكز بهزیستی سازمان زندان ها خدمات دریافت می كنند.
   تاریخ: ۰۸:۵۶ - ۰۱/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۵