دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

هادی ساعی: استعدادیابی از كودكان بی سرپرست اجرایی می شود
 
هادی ساعی در جریان دیدار از مسئولان شیرخوارگان آمنه به مسئولان این سازمان قول راه اندازی یك باشگاه تخصصی تكواندو ویژه كودكان این مركز را داد.
هادی ساعی: استعدادیابی از كودكان بی سرپرست اجرایی می شود هادی ساعی در جریان دیدار از مسئولان شیرخوارگان آمنه به مسئولان این سازمان قول راه اندازی یك باشگاه تخصصی تكواندو ویژه كودكان این مركز را داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی ساعی رئیس فدراسیون تكواندو به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به همراه جمعی از مسئولان فدراسیون و نمایندگان تیم های ملی بانوان در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا كرد.

در این بازدید عشرت شاه محمدی نایب رئیس فدراسیون تكواندو، عاطفه كشاورز و مهروز ساعی كادر فنی تیم های ملی، زهرا پور اسماعیل و غزل سلطانی بازیكنان تیم ملی تكواندو، رومینا چمسوركی و روزا ابراهیمی ملی پوشان پاراتكواندو وجمعی از مسئولین و پیشكسوتان حضور داشتند.

در ابتدای این بازدید نشستی میان هادی ساعی رئیس فدراسیون تكواندو به همراه مسئولان شیرخوارگاه آمنه شكل گرفت. هادی ساعی در این جلسه به زهرا مشایخی رئیس شیرخوارگاه آمنه و رهام ولایتی نژاد رئیس بهزیستی شمیرانات قول داد تا یك باشگاه تكواندو برای كودكان 7 تا 12 سال با تمامی تجهیزات مربوطه دایر شود. عاطفه كشاورز سرمربی تیم ملی پاراتكواندو بانوان نیز اعلام كرد قصد دارد با بازگشایی این باشگاه به عنوان مربی فعالیت كند.

در ادامه این بازدید؛ رهام ولایتی نژاد در خصوص حضور هادی ساعی و همراهانشان در فدراسیون تكواندو در این مركز عنوان كرد: بسیار خوشحال هستیم پهلوان ملی در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا كرده است. به زودی با قول مساعد هادی ساعی قرار است باشگاه تكواندو مختص كودكان ما راه اندازی شود كه جای تقدیر دارد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تكواندو در خصوص این دیدار گفت: به این مركز آمدیم تا اعلام كنیم همه این كودكان فرزندان ما هستند و فرزندان این مرز و بوم به شمار می روند. به عنوان نماینده فدراسیون تكواندو به این مركز آمدیم تا همكاری هایمان را با شیرخوارگاه آمنه گسترش دهیم. قصد داریم با امضا تفاهم نامه ای با شیرخوارگاه آمنه و مراكز این چنینی همكاری بیشتری داشته باشیم. از این پس خدماتی كه به تكواندوكاران كل كشور ارائه می دهیم به صورت رایگان در اختیاز این مراكز قرار می دهیم.

ساعی با اشاره به توافق صورت گرفته با مدیران شیرخوارگاه آمنه درخصوص آموزش كودكان گفت: طبق توافق صورت گرفته بین فدراسیون تكواندو و شیرخوارگاه آمنه مقرر شد گروهی از مربیان و مدال آوران این فدراسیون با حضور هفتگی در این شیرخوارگاه به استعداد یابی و آموزش كودكان حائز شرایط بپردازند.

رئیس فدراسیون تكواندو در پایان تصریح كرد: این فدراسیون در نظر دارد طرح استعداد یابی كودكان بی سرپرست را با همكاری سازمان بهزیستی در كل كشور گسترش دهد و با توكل به خدا و آماده شدن بسترهای لازم مرحله به مرحله این طرح در كشور آغاز خواهد شد و كودكان مستعد تحت آموزش مربیان مورد تأیید ما قرار خواهند گرفت.

همچنین هادی ساعی رئیس فدراسیون تكواندو به همراه مسئولان، ملی پوشان و پیشكسوتان از قسمت های مختلف این مركز بازدید كردند. ضمن اینكه ساعی از مادران مركز شیرخوارگاه آمنه نیز بابت زحماتشان تقدیر و تشكر كرد.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۰:۴۱ - ۱۱/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۷