دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

وب دا - با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت؛ بخش MRI بیمارستان شهید رجایی افتتاح شد
 
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت؛ بخش MRI بیمارستان شهید رجایی افتتاح شد



بخش MRI بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و مركز فوریت های پزشكی شهید رجایی شیراز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دكتر «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در ادامه برنامه سفر امروز خود به شیراز، با حضور در بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و مركز فوریت های پزشكی شهید رجایی، بخش MRI این مركز درمانی را افتتاح كرد.

در این برنامه كه با همراهی دكتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز، معاونان و مسوولان دانشگاه انجام شد، خدمات بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و مركز فوریت های پزشكی شهید رجایی شیراز در پذیرش بیماران تروما، توسعه یافت.


دستگاه MRI بیمارستان شهید رجایی، ضمن امكان استفاده برای بیماران خردسال، در بیمارانی كه نیاز به مراقبت های بالینی ویژه دارند، همچنین بیماران مشكوك به وجود تركش و یا جسم فلزی خارجی در بدن، جانبازان، معلولان، بیماران دارای پروتز قابلیت استفاده دارد.

این خدمت جدید با صرف 15 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شده است.

این مقام مسوول در وزارت بهداشت در این برنامه از بخش های احیا، اسكرین، فوریت های این مركز درمانی نیز بازدید كرده و با بیماران و همراهان آنان پیرامون نحوه خدمت رسانی در این مركز گفت و گو كرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت همچنین با پرستاران این بیمارستان دیدار و گفت و گو كرده و از تلاش ها و خدمات آنان در دوران كرونا قدردانی كرد.

بازدید از پروژه ساخت اورژانس بیمارستان شهید رجایی، از دیگر برنامه های حضور این مقام مسوول در وزارت بهداشت بود.


پروژه ساخت اورژانس بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و مركز فوریت های پزشكی شهید رجایی، در پنج طبقه، با چهار هزار و هفتصد مترمربع زیربنا، تاكنون 97درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و مركز فوریت های پزشكی شهید رجایی شیراز به عنوان بزرگترین مركز پذیرش بیماران تروما در جنوب كشور فعالیت دارد.

پایان خبر
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۸:۴۵ - ۱۶/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۲