دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

پیام تسلیت معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تسلیت معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی پیامی فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملكوتی بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بنقل از مفدا؛ متن كامل پیام دكتر " محمد سعید خانجانی" به این شرح است:

بسمه تعالی

نام انقلاب شكوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حكیم و قاطع؛ حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است.

امام خمینی (ره) رهبری بزرگ برای ایران و حماسه ای فراموش نشدنی در قلب تاریخ بشریت است كه با نعمت وجود والایش ثمراتی به مانند آزادی، استقلال، آرامش و امنیت را برای ایران و ایرانی به وجود آورد.

دانشگاه نیز از منظر معمار كبیر انقلاب، مبدأ هر گونه تغییر و تحول در جامعه است، امید می رود دانشگاهیان عزیز در سایه خودباوری و پشتكار، روشنگری و بیان حقایق منشأ خیر و بركت فراوان باشند و در راه معرفی و ترویج اندیشه های متعالی، اهداف و زوایای زندگی پربركت آن بزرگوار، به نسل حاضر و آینده گام بردارند.

اینجانب به نوبه خود، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد، سالروز رحلت جانگداز امام خمینی كبیر(ره) را تسلیت عرض می نمایم. امید است دانشگاهیان در سایه خودباوری و پشتكار، روشنگری و بیان حقایق در جهت اعتلای بیشتر و معرفی و ترویج اندیشه های متعالی آن امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به نسل حاضر و آینده اهتمام ورزند.

دكتر محمد سعید خانجانی

معاون فرهنگی دانشجویی
   تاریخ: ۲۳:۵۵ - ۱۳/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۵