دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه خطاب به دختران دانشجو: از ما مطالبه علمی و بهترین آموزش های علمی را بخواهید
 
به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران؛

رئیس دانشگاه خطاب به دختران دانشجو: از ما مطالبه علمی و بهترین آموزش های علمی را بخواهید

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در مراسمی كه به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران، به همت معاونت فرهنگی و با همكاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار شد، خطاب به دختران دانشجو گفت: انتظار دارم كه از ما مطالبه علمی داشته و بهترین آموزش های علمی را بخواهید، چرا كه دانشگاه، محل سكون نیست بلكه باید مهارت كسب كنید تا خدمات به اقشار مختلف و محرومان جامعه بدهید.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از مفدا، دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه ضمن عرض تبریك به مناسبت روز دختر ، از تمامی دست اندركاران برگزاری این مراسم تشكر كرد و افزود: در ارتباط با شأن و جایگاه زنان جامعه اسلامی احادیث و روایات زیادی داریم، شما زنان (دختران دانشجو) افتخار جامعه هستید، قرار است كه آینده علمی زنان ما را هدایت كنید، وظیفه ما است كه آرامش برای شما ایجاد كنیم تا بتوانید دانش و مهارت كسب كنید، انتظار است كه از تمام لحظات بهره ببرید و روز به روز موفق تر باشید و به مردم عزیزمان كه نیازمند خدمات ما هستند، كمك كنید.

وی با اشاره به اینكه در كشور ما حدود 30 میلیون نفر نیازمند خدمات توانبخشی هستند و این دانشگاه جزو محدود دانشگاه هایی است كه در حوزه توانبخشی و سلامت اجتماعی، نیروی انسانی تربیت می كند، گفت: این دانشگاه جایی است كه با مهارت آموزی، نیروی متخصص برای ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان تربیت كند.

دكتر خانكه همچنین به سهم اندك نظام سلامت از تولید ناخالص ملی اشاره كرد و افزود: سهم حوزه توانبخشی نیز از این سهم، تقریبا نزدیك به صفر است و این درحالی است كه جامعه ما نیازمند خدمات توانبخشی است. متاسفانه در این حوزه، منابع كافی و در دسترس نیست، بنابراین دانشگاه سیاست هایی را در این زمینه دارد و در راستای كسب مرجعیت توانبخشی كشور و داشتن متولی مشخص برای خدمات حوزه توانبخشی در وزارت بهداشت، تلاش می كند.

گفتنی است؛ این جشن با شكوه با برنامه های متنوع همچون نمایش گروه حنانه، دفنوازی گروه بانوان سفیره، حضور بانوی تازه مسلمان شده، اهدای عكس یادگاری از جشن به تمام حاضران در مراسم، و اعطای كمك هزینه سفر كربلا به قید قرعه كشی به سه شركت كننده، خاتمه یافت.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: طیبی - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۸:۱۱ - ۱۲/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۵