دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

پیچیدن عطر رضوی در توانبخشی حضرت علی اكبر (ع)
 
همزمان با ایام دهه كرامت توانبخشی حضرت علی اكبر (ع) بیرجند میزبان كاروان زیر سایه خورشید بود و این مركز به عطر رضوی معطر شد.
مددجویان سالمند و معلولانی كه ساعت ها چشم انتظار پرچم سبز رضوی بودند خود را به محوطه مركز رسانده تا عطر رضوی را از نزدیك استشمام كنند.

بعد از ساعت ها این انتظار مشتاقان و دلدادگان به پایان رسید و این عزیزان سالمند و معلول توانبخشی با نوای"یا رضا یا رضا" و اهدای شاخه گل از كاروان امام هشتم استقبال كرده و عشق و ارادت خود به این امام همام نشان دادند.

كاروان بارگاه ملكوتی ثامن الحجج (ع) با گرداندن پرچم سبز رضوی مددجویان و توانخواهان را به زیارت معنوی و عاشقانه از راه دور آن امام مهربانی ها دعوت كردند.

معلولان با اجرای قطعه «رضا رضا دوست دارم از راه دوری اومدم» دل های شكسته را به پنجره فولاد دخیل بستند و خادمان امام رضا (ع) كه با حضور خود در مركز توانبخشی بارقه نور و روشنی را در قلب این فرشتگان معصوم جاری كردند.

طنین تضرع مددجویان این مركز هنگام اجرای قطعه سرود قلبشان منقلب و كبوتر دلشان را به سوی گنبد طلایی امام رضا (ع) پرواز دادند و عطش ناب توسل مددجویان از دریای عطوفت و محبت خدام حرم رضوی زیر سایه خورشید سیراب شد.

یكی از معلولان نیز با دل شكسته از خادمان خواست تا خدام رضوی برایش دعا كنند و خدام نیز با روضه خوانی و دعا برای همه معلولین حال و هوای معنوی این دیدار را دوچندان كردند.

همچنین خادمان حرم امام رضا (ع) ضمن ملاقات و دلجویی از مددجویان و معلولان هدایایی متبرك به پرسنل آن اهدا كردند.
   تاریخ: ۱۷:۱۹ - ۱۷/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۶