دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای زنان سیستان و بلوچستان برگزار می شود
 
رییس كمیسیون بانوان شورای شهر زاهدان گفت: برای اولین بار نمایشگاه توانمندی ها،دست آفریده ها و دستاوردهای زنان استان در زاهدان برپا می شود.
نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای زنان سیستان و بلوچستان برگزار می شود "مریم عسكری دهنو" افزود: این رویداد بزرگ فرهنگی - اقتصادی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای زنان استان برپا خواهد شد.

وی بیان كرد: این نمایشگاه بزرگ استانی با محوریت شورای اسلامی شهر زاهدان ،شهرداری زاهدان و دانشگاه سیستان و بلوچستان در محل سالن سرپوشیده 22 بهمن دانشگاه س و ب برپا خواهد شد .

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از هنر و توانمندی ها و توسعه كارآفرینی زنان استان دانست و افزود: علاوه بر توسعه و ترویج كارآفرینی؛ ایجاد بانك اطلاعاتی و دوره های آموزشی علمی كسب و كار نیز توسط شهرداری زاهدان برای این بانوان در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه توانمندی ها،دست آفریده ها و هنرمندی زنانِ سراسر استانمان با حضور ادارات كل دستگاه های مختلف از جمله جهاد كشاورزی، بهزیستی،فنی و حرفه ای،سپاه، كمیته امداد،پارك علم و فناوری و ... انجام خواهد شد .

رییس كمیسیون بانوان شورای شهر زاهدان این نمایشگاه را بستر مناسبی برای نشان دادن توانمندی ها و هنرِ دستِ زنان استانمان دانست و بیان كرد: برای اولین بار نمایشگاهی ویژه بانوان در حوزه های مختلف از جمله مشاغل خانگی ،صنایع غذایی و تولیدی استارتاپ ها صنایع دستی و هنری در زاهدان برگزار خواهد شد كه امیدواریم ضمن معرفی این هنر و توانمندی، باعث توسعه و ترویج كارآفرینی باشد.

این نمایشگاه از 29 خرداد تا 2 تیر در محل سالن سرپوشیده 22 بهمن دانشگاه برگزار خواهد شد .

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۷:۴۷ - ۱۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۹