دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

تیم دانشكده توانبخشی همدان قهرمان لیگ فوتسال دانشجویان شد
 
همدان- ایرنا- چهارمین دوره مسابقات لیگ فوتسال دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی همدان جام شهید «علی فرج پور» با معرفی تیم دانشكده توانبخشی به عنوان قهرمان به كار خود پایان داد.
تیم دانشكده توانبخشی همدان قهرمان لیگ فوتسال دانشجویان شد همدان- ایرنا- چهارمین دوره مسابقات لیگ فوتسال دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی همدان جام شهید «علی فرج پور» با معرفی تیم دانشكده توانبخشی به عنوان قهرمان به كار خود پایان داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی علوم پزشكی همدان، در روز پایانی مسابقات در دیدار رده بندی 2 تیم داروسازی و پزشكی «الف» به مصاف یكدیگر رفتند كه در نهایت این تیم پزشكی الف بود كه توانست با نتیجه 9 بر یك تیم داروسازی را شكست داده و عنوان سومی این دوره از مسابقات را به دست آورد.

در بازی نهایی 2 تیم توانبخشی و پزشكی «ب» به مصاف یكدیگر رفتند كه این بازی مهیج در پایان وقت های قانونی یك بر یك مساوی به پایان رسید تا تكلیف قهرمان مسابقات در ضربات پنالتی مشخص شود.

در پایان، این تیم توانبخشی بود كه توانست در ضربات پنالتی موفق تر عمل و عنوان قهرمانی را از آن خود كند و تیم های پزشكی «ب» و پزشكی «الف» هم در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

علی رضایی از تیم پزشكی «الف» با زدن 14 گل به عنوان آقای گل لیگ چهارم فوتسال دانشجویان گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر شناخته شد.

برچسب ها
- دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی همدان
- فوتسال
- اداره كل ورزش و جوانان استان همدان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۳۶ - ۱۹/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۲