دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

پاكسازی میدان شهرری از معتادان و بساط گستران/ فرمانده انتظامی: شهرداری دستفروشان را ساماندهی كند
 
به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در پی مطالبات مردمی در خصوص وجود بی نظمی در میدان شهرری با حضور معتادان متجاهر، بساط گستران و دستفروشان، پلیس ری با انجام عملیات ضربتی اقدام به  پاكسازی محل كرد.

وی گفت: با توجه به تثبیت و تداوم انتظام بخشی میدان شهرری، جهت خواسته های به حق مردمی، شهرداری منطقه 20 نیز فضای مناسبی را برای ساماندهی دستفروشان و بساط گستران جهت امرار معاش مشروع و بدون مزاحمت ایجاد كند و پلیس ری نیز آمادگی همكاری و حمایت های لازم را در این خصوص اعلام می كند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: با توجه به این كه در بین بساط گستران میدان شهرری معلول حركتی هم ظاهرا حضور داشتند كه امرار معاش خود را از این طریق بدست می آوردند، مراكز توانبخشی در خصوص این شهروند عزیز و افراد معلولی چون ایشان با حمایت های مادی و معنوی خود تدابیری بیاندیشند تا این عزیزان جهت امرار معاش خود كارشان به بساط گستراندن ختم نشود.

به گزارش فارس؛ ضلع شمال شرقی میدان شهرری، بیش از پنج سال است كه تبدیل به محل تجمع دستفروش نماها و معتادان شده و در این مدت خبرگزاری فارس گزارش های متعددی برای حل این معضل منتشر كرده است كه در هر مرحله به طور مقطعی این موضوع حل شده اما پس از مدت كوتاهی و به مرور این معضل ادامه یافته است.

اكنون این معضل با اقدام فرماندهی انتظامی شهرستان ری، سامان یافته است، امیدواریم سایر نهادها و ادارات ذی ربط، به جای پاسكاری های سال های گذشته، با تعامل و همكاری بین سازمانی، راهكار ریشه ای برای حل این مشكل اتخاذ كنند تا پس از چند روز شاهد تكرار تجمع معتادان نباشیم.

انتهای پیام/67062
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۱:۴۶ - ۱۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۷