دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

لزوم حضور پررنگ زنان سرپرست خانوار در عرصه صنایع دستی
 
مدیركل امور زنان و خانواده استانداری زنجان تاكید كرد: زنان سرپرست خانوار باید حضور پررنگی در عرصه صنایع دستی داشته باشند.
لزوم حضور پررنگ زنان سرپرست خانوار در عرصه صنایع دستی سیده فائزه موسوی شامگاه روز گذشته (22 خردادماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی زنجان كه در كارخانه كبریت زنجان در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه برگزاری چنین نمایشگاه هایی از ضرورت ها برای شناساندن هنر صنعت دست به عموم جامعه است، گفت: ترویج چنین هنری باعث خواهد شد تا در عرصه صنایع دستی بتوانیم گام های بلندی در راستای ارزآوری این حوزه داشته باشیم.

وی با یادآوری اینكه حضور در این نمایشگاه، این فرصت را به هنرمندان صنایع دستی فراهم می كند تا بتوانند مشكلات خود را با مسئولان مطرح كنند، ادامه داد: فارغ از این، مردم زنجان با حضور در این نمایشگاه بیش از پیش با هنر صنعت گران زنجانی از جمله صنایع دستی آشنا خواهند شد كه این خود در معرفی این صنعت به سایر مردم نقش به سزایی خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به مزایای برگزاری چنین نمایشگاه هایی و تاكید بر برگزاری مستمر آن، عنوان كرد: زمانی كه هنرمندان این عرصه در كنار یكدیگر قرار می گیرند، این موضوع باعث افزایش تشریك مساعی بین هنرمندان شده و این خود پویایی در این زمینه را به همراه خواهد داشت و بستر مناسبی را برای عرضه آن و نیز موضوعاتی چون بازاریابی تولیدات به خصوص در حوزه صنایع دستی بانوان فراهم خواهد كرد.

مدیركل امور زنان و خانواده استانداری زنجان با تاكید بر اینكه یكی از نیازهای ضروری در حوزه صنایع دستی، فراهم كردن بستری برای عرضه این محصولات در حوزه بانوان است، خاطرنشان كرد: معتقدیم عرضه مطلوب صنایع دستی بانوان باعث خواهد شد تا زنان سرپرست خانوار بتوانند با حضور پررنگ در این عرصه، زمینه را برای افزایش درآمد خود فراهم كنند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۸:۴۵ - ۲۳/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۷