دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

انس با فرهنگ كتابخوانی جای كار دارد / رونمایی از كتاب "زندگی با كم شنوایی" در كافه كتاب
 
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در كافه كتاب:

انس با فرهنگ كتابخوانی جای كار دارد / رونمایی از كتاب "زندگی با كم شنوایی" در كافه كتاب

مراسم رونمایی از كتاب های خریداری شده در سی و سومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران و رونمایی از كتاب "زندگی با كم شنوایی" ترجمه دكتر گیتا موللی امروز (دوشنبه) با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در كافه كتاب دانشگاه واقع در كتابخانه مركزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دكتر مسعود فلاحی خشكناب معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در نشست كافه كتاب، ضمن اظهار خرسندی از رونمایی از كتاب "زندگی با كم شنوایی" ترجمه دكتر گیتا موللی بعنوان كتابی موثر در حوزه خدمت رسانی به افراد دارای كم شنوایی، افزود: با توجه به نام دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و ماموریت های چندجانبه دانشگاه در اشاعه خدمت رسانی به جامعه هدف و ارتباط با این گروه ها، می توان رونمایی از كتاب "زندگی با كم شنوایی" ترجمه دكتر گیتا موللی را یك اتفاق خوب در كافه كتاب دانشگاه دانست.

وی در جمع اساتید، دانشجویان، انجمن پروانه ها؛ انجمن احیای شنوایی، انجمن خانواده ناشنوایان، انجمن محاش، انجمن زبان اشاره، كانون ناشنوایان، سرپرست واحد ترجمان دانش مدیریت اطلاع رسانی پزشكی و منابع علمی دانشگاه، سرپرست كتابخانه مركزی دانشگاه و ... گفت: اخبار ناشنوایان و حضور در عرصه المپیك های ورزشی، كسب مدال های رنگی در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی و ... ، بیانگر توانمندی و موفقیت جامعه كم شنوایان و ناشنوایان كشور است كه تعداد زیادی از افراد تحصیلكرده این گروه ها، بخشی از جامعه علمی كشور را تشكیل می دهند.

دكتر فلاحی همچنین اظهار داشت: یكی از مباحث ارزشمند و علمی، موضوع كتاب و كتابخوانی و برگزاری كافه كتاب است كه موجب ترویج فرهنگ كتابخوانی است و امروزه بدلیل شبكه های مجازی كمتر مورد توجه قرار می گیرد كه باید ترویج شود و جای كار فراوان دارد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: وجود چنین نشست هایی، به توسعه فرهنگ كتابخوانی می انجامد و موجب می شود با حضور دانشجویان بیشتر، مدد جویان بیشتری داشته باشیم كه استادان، محوریت این مهم محسوب می شوند و همكاران دانشگاه در مدیریت انتشارات و كتابخانه؛ اطلاع رسانی خوبی در این زمینه داشتند .

وی افزود: رونمایی از كتاب های خوب و كاربردی در حوزه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از اتفاقات خوب دانشگاه است و می تواند ارتباط خوبی بین ارائه دهندگان و گیرندگان خدمات ایجاد نماید و كتاب " زندگی با كم شنوایی " با ترجمه دكتر گیتا موللی عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نیز از كتاب های ارزشمندی است كه از این استاد و همكار كمال تشكر را داریم و امیدواریم شاهد استمرار این جریانات ارزنده باشیم.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور
   تاریخ: ۰۹:۲۴ - ۲۴/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۰