دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

تهیه حدود 600 عنوان كتاب و حدود هزار نسخه كتاب جدید/ آغاز به كار كتابخانه دیجیتال پیام حنان
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

تهیه حدود 600 عنوان كتاب و حدود هزار نسخه كتاب جدید/ آغاز به كار كتابخانه دیجیتال پیام حنان

كتابخانه مركزی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، حدود 600 عنوان كتاب و حدود یك هزار نسخه كتاب جدید شامل كتب لاتین و فارسی، از نمایشگاه بین المللی كتاب امسال خریداری كرده است.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دكتر طلیعه ظریفیان سرپرست كتابخانه مركزی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (دوشنبه) در مراسم رونمایی از كتاب های خریداری شده از سی و سومین نمایشگاه بین المللی كتاب و رونمایی از كتاب زندگی با كم شنوایی ترجمه دكتر گیتا موللی، ضمن اعلام این خبر، از پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی ریاست دانشگاه و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه قدردانی نمود.

وی با اشاره به دو سال درگیری با بیماری كرونا، از برگزاری این جلسه به شكل حضوری، و میزبانی جامعه ناشنوا و كم شنوای ایران در این جلسه ابراز خشنودی كرد و افزود: تالیف كتب متعدد كاربردی، ارائه راهكارهای ارزنده، تهیه و پیشنهاد سرفصل های آموزشی، خدمات متعدد علمی، تألیف كتاب كاربردی " زندگی با كم شنوایی " كه به زبانی ساده به مسائل ارتباطی این گروه ها می پردازد، بخشی از خدمات علمی ارزنده دكتر گیتا موللی عضو هیات علمی این دانشگاه است.

سرپرست كتابخانه مركزی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تصریح كرد: در سال جاری، حدود 600 عنوان كتاب و حدود 1000 نسخه كتاب جدید شامل كتب لاتین و فارسی تهیه ، و كتاب هایی كه در پنج سال اخیر در نمایشگاه های مجازی و حضوری در دسترس بود، خریداری شد .

وی گفت: بر اساس شاخص های جدید وزارت بهداشت برای ارزشیابی كتابخانه ها و مراكز اطلاع رسانی، كه دسترسی پذیری كتاب ها و انتشارات و اسناد، یكی از فاكتورهای مورد نظر برای امتیازات دانشگاه تلقی می شود، توانستیم به این ماموریت عمل كنیم .

دكتر ظریفیان افزود: علاوه بر یك هزار نسخه فیزیكی كه در كتابخانه مركزی دانشگاه و كتابخانه بیمارستان روانپزشكی رازی در دسترس است، امكان بهره مندی از كتابخانه دیجیتال پیام حنان هم در سال جاری فراهم شد و 1350 عنوان كتاب الكترونیك برای كتابخانه دیجیتال پیام حنان به تفكیك موضوع در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: با حمایت های دكتر فلاحی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ،توانستیم تعداد بالایی كتاب برای كتابخانه مركز روانپزشكی رازی و كتابخانه مركزی دانشگاه تهیه كنیم كه این مهم، از افتخارات دانشگاه می باشد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور
   تاریخ: ۰۹:۲۴ - ۲۴/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۹