دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

راه اندازی و تكمیل درمانگاه فرهنگیان گچساران با تمام امكانات پزشكی
 
راه اندازی و تكمیل درمانگاه فرهنگیان گچساران با تمام امكانات پزشكی


به گزارش تابناك ،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران،انوشیروان قیطاسی سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان طی بازدید های اخیری كه از درمانگاه فرهنگیان این شهرستان داشت،بیان كرد:با برنامه ریزی های به عمل آمده و تلاش بی وقفه ی جهانبخش جمال مقدم،در حال تكمیل شدن است.

وی افزود:پس از فراهم كردن زیرساخت ها و زیباسازی فضای درمانگاه،تلاش بر این است كه درمانگاه فرهنگیان از پس نیازهای بهداشت و درمان فرهنگیان برآید.

جهانبخش جنال مقدم مسئول درمانگاه فرهنگیان شهرستان گچساران گفت:تمامی وسایل مورد نیاز جهت زیباسازی فضای درمانگاه فراهم شده است و در اسرع وقت اتاق های درمانگاه را تجهیز خواهیم كرد.

وی با اشاره به اینكه پزشك عمومی و فیزیوتراپی برای فرهنگیان رایگان است،افزود:در ابتدای كاری مكاتبات رسمی جهت برطرف كردن مشكلات این درمانگاه و سپس رایزنی های لازم با پزشكان مورد نیاز انجام شده است و در ماه های آینده متخصص داخلی،متخصص گوش،حلق و بینی،متخصص قلب و عروق و طب سنتی به این درمانگاه اضافه خواهند شد.

انوشیروان قیطاسی و جمال مقدم هر دو بر استفاده رایگان فرهنگیان از باشگاه بدنسازی تاكید كردند تا فرهنگیان و فرزندان آنان بتوانند مدتی را با آسودگی خاطر در محیطی مخصوص به خود،به ورزش بپردازند و این موضوع را در دستور كار قرار داده اند.

جهانبخش جمال مقدم در انتهای این بازدید بیان كرد:مكاتبات لازم جهت دریافت 12 عدد كولر انجام شده است و قطعاً عملیاتی خواهد شد.همچنین قرار است كه در این درمانگاه به روش های درمانی سنتی نظیر زالو درمانی،حجامت و .... تحت نظر پزشك با تجهیزاتی مناسب پرداخته شود و امید است كه بتوانیم گامی مثبت جهت رفع نیازهای فرهنگیان برداریم.

گفتنی است كه در این درمانگاه به میزان كافی،مواد مورد نیاز دندان پزشكی(معادل صد میلیون تومان) خریداری شده و برنامه ی كاری به گونه ای خواهد بود كه هیچ گاه با كمبود مواد اولیه ی لازم جهت كار،مواجه نشویم و همچنین طرح شبانه روزی كردن این درمانگاه در حال پیگیری است.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۲۱:۲۲ - ۲۳/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۶