دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع هیات های ورزشی سیستان و بلوچستان
 
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جمع هیات های ورزشی سیستان و بلوچستان گفت:اقلیم و جغرافیای بی نظیر سیستان و بلوچستان موجب شده ظرفیت ه...

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جمع هیات های ورزشی سیستان و بلوچستان گفت: اقلیم و جغرافیای بی نظیر سیستان و بلوچستان موجب شده ظرفیت ها و استعدادهای ناب ورزشی در سطح قهرمانی بانوان بدرخشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، نشست تخصصی روسا و نایب رئیسان هیات های ورزشی استان سیستان و بلوچستان با دكتر كاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در سالن كنفرانس دهكده ورزشی المپیك شهرستان زاهدان برگزار شد.

در این نشست كرملو مدیر كل دفتر امور هماهنگی بانوان وزارت، ادهم كرد مدیركل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بهمراه معاونین و روسای ستادی اداره كل و همچنین روسا و نایب رییسان هیات های ورزشی استان نیز حضور داشتند.

كاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در این نشست بیان داشت؛ نباید از كلمه محرومیت برای ورزش سیستان و بلوچستان استفاده كرد زیرا ورزشكاران این استان بسیار توانمند هستند و این ما مسیولین هستیم كه از این استعدادها غافل شدیم.

كاظمی پور ادامه داد : اولویت معاونت توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان در دولت عدالت محور و مردمی، اثرگذاری و تحول قابل لمس برای ورزش و ورزشكاران استان سیستان و بلوچستان است .

او گفت : پهناوری استان سیستان و بلوچستان می طلبد كه مسئولین كشوری در خصوص اختصاص اعتبارات بعنوان چند استان دیده شود.

كاظمی پور تصریح كرد : توسعه سلامت عمومی و پیشگیری از چالش ها و آسیب های اجتماعی با گسترش و فرهنگ سازی ورزش همگانی مسیر می شود. و حتی گام بزرگی در جهت توسعه قهرمانی نیز است.

او توضیح داد : در دیدارها و رایزنی مختلف با فدراسیون های مختلف ورزشی تاكید شده تا برای دوره های دانش افزایی داوران و مربیان ویژه بانوان استان سیستان و بلوچستان به صورت منطقه ای ارزیابی شود تا عدالت در این خصوص رعایت شود.

كاظمی پور تصریح كرد : معاونت های توسعه بانوان ادارات كل ورزش و جوانان در سراسر كشور باید در میزبانی رویدادهای ورزشی، با كار فرهنگی به دنبال اعتلای كرامت و صیانت زن ایرانی باشند.

ادهم كرد مدیركل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز در نشست روسا و نایب رئیسان هیات های ورزشی استان اظهار داشت؛
رشد حوزه قهرمانی بانوان در استعدادهای برتر كشور رشد چشمگیر داشته و این امر با كسب مدال های رنگارنگ به دست آمده است.

او اصافه كرد : تلاش كردیم با تجهیز خانه های ورزش روستایی و همچنین زمین چمن های مصنوعی مینی فوتبال در روستاها، فضاهای مناسبی برای ورزش بانوان ایجاد شود.

ادهم تصریح كرد : قهرمانان بانوی سیستان و بلوچستان در سال های اخیر بیشترین دعوت شده به اردوهای تیم های ملی را شاهد بوده است كه نشان از ظرفیت بالای ورزش بانوان استان می باشد.
منبع خبر:
پایگاه دولت
   تاریخ: ۱۱:۴۰ - ۲۴/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۸