دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

دوره آموزشی پیشگیری از كرونا و بیماری های واگیر در راستای حفظ سلامت خانواده ها
 
معاونت بسیج علمی پژوهشی سپاه شهرستان ثلاث باباجانی، دوره آموزشی پیشگیری از ویروس منحوس كرونا و بیماری های واگیر را در راستای حفظ سلامت خانواده ها برگزار نمود.
به همت بسیج علمی پژوهشی ثلاث باباجانی برگزار شد: دوره آموزشی پیشگیری از كرونا و بیماری های واگیر در راستای حفظ سلامت خانواده ها معاونت بسیج علمی پژوهشی سپاه شهرستان ثلاث باباجانی، دوره آموزشی پیشگیری از ویروس منحوس كرونا و بیماری های واگیر را در راستای حفظ سلامت خانواده ها برگزار نمود. به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از كرمانشاه، پیشگیری در علم پزشكی به معنی آموزش موارد بهداشتی، درمانی و اطلاع رسانی در مورد بیماری ها به مردم به منظور جلوگیری از بروز بیماری ها (سطح اول)، كاهش پیامدهای شدیدتر بیماری (سطح دوم) و جلوگیری از بروز نقص عضو حاصله یا آسیب های روانی حاصل از این پیامدها (سطح سوم) می باشد.

محمدرضا میرزایی مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه شهرستان ثلاث باباجانی بابیان اینكه همیشه پیشگیری بهتر از درمان است گفت: بسیج علمی پژوهشی این شهرستان با توجه به تفاهم نامه همكاری كه با مركز بهداشت شهرستان دارد، در طول سال دوره های آموزشی در زمینه های بهداشت روان، بهداشت جسمی، مهارت های پیشگیری از بیماری و ... را برای بسیجیان و خانواده های آنان برگزار می نماید.



وی اظهار داشت: با توجه به همه گیری ویروس منحوس كرونا و تاكید ستاد ملی مبارزه با كرونا مبنی بر رعایت پروتكل های بهداشتی، این معاونت نیز دوره آموزشی پیشگیری از كرونا و بیماری های واگیر را در راستای حفظ سلامت خانواده ها با همكاری و حضور كارشناسان مركز بهداشت شهرستان برگزار نمود.

میرزایی تصریح نمود: این دوره آموزشی با حضور اعضای پایگاه بسیج علمی پژوهشی خواهران در محل نمازخانه بسیج سپاه شهرستان ثلاث باباجانی برگزار گردید و در نظر است یك دوره آموزشی مشابه نیز با حضور بسیجیان پایگاه علمی پژوهشی برادران در اسفند ماه برگزار گردد.

وی در پایان از برگزاری نمایشگاه نقاشی باموضوع عفاف وحجاب توسط خانم مدینه عزیزی كه یكی ازاعضای خانه نخبگان بسیج شهرستان باباجانی می باشد نام برد كه مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.



گفتنی است: شهرستان ثلاث باباجانی یكی از شهرستان های استان كرمانشاه و یكی از چهار شهرستان منطقه هورامان این استان است كه در سال 1381 به عنوان شهرستان شناخته شد. به سبب سكونت سه طایفه مهم باباجانی (باوه جانی)، قبادی و تایجوزی، نام ثلاث به این شهرستان اطلاق می شود و مركز آن، شهر تازه آباد است. مردمش به زبان كردی و گویش سورانی و لهجه جافی تكلم می كنند
   تاریخ: ۰۰:۳۱ - ۰۱/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۱