دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

كولیوند: 120 هزار جوان نخبه با هلال احمر ایران همكاری می كنند
 
تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: 120 هزار نفر از جوانان نخبه كشور با هلال احمر ایران در رشته های مختلف همكاری می كنند.
كولیوند: 120 هزار جوان نخبه با هلال احمر ایران همكاری می كنند تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: 120 هزار نفر از جوانان نخبه كشور با هلال احمر ایران در رشته های مختلف همكاری می كنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر، پیرحسین كولیوند در نشست روسای جمعیت های ملی منطقه آسیا - اقیانوسیه گفت: جوانان داوطلب هلال احمر ایران با حضور میلیونی خود و با ایجاد خانه های هلال توانستند گام های موثری در خصوص كاهش آسیب های اجتماعی و افزایش توان امدادی و آموزشی بردارند كه از افتخارات كشور به حساب می آید.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران تصریح كرد: امروز 120 هزار نفر از جوانان نخبه كشور با جمعیت هلال احمر در رشته های مختلف همكاری می كنند.

كولیوند همچنین با اشاره به نقش فعال زنان در فعالیت ها و اقدامات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این جمعیت، بانوان در رده های مختلف حضور فعال و پررنگی دارند. حضور بانوان در شورای عالی جمعیت هلال احمر و دیگر پست ها و مناصب عالی مدیریتی و نقش آنان در برنامه ریزی، نشان از پویایی و نشاط هلال احمر ایران دارد.

وی به نقش آفرینی اعضای تیم های سحر (سامانه حمایت های روانی در حوادث و بلایا) نیز اشاره كرد و افزود: اعضای تیم های سحر هلال احمر كه غالب آنها زنان هستند، در بحران ها و در جهت كاهش آسیب پذیری ها و افزایش سطح تاب آوری بسیار موفق عمل می كنند.

برچسب ها
- پیرحسین كولیوند
- ایران
- هلال احمر
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۲۳:۴۷ - ۲۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۳