دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

فعالیت موثر جوانان هلال احمر ایران برای كاهش آسیب های اجتماعی
 
رئیس جمعیت هلال احمر در نشست رؤسای جمعیت های ملی منطقه آسیا-اقیانوسیه بر فعالیت و نقش مؤثر جوانان هلال احمر در اجرای طرح های مربوط به كاهش آسیب های اجتماعی تاكید كرد.
فعالیت موثر جوانان هلال احمر ایران برای كاهش آسیب های اجتماعی رئیس جمعیت هلال احمر در نشست رؤسای جمعیت های ملی منطقه آسیا-اقیانوسیه بر فعالیت و نقش مؤثر جوانان هلال احمر در اجرای طرح های مربوط به كاهش آسیب های اجتماعی تاكید كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین كولیوند در این نشست اظهار كرد: جوانان داوطلب هلال احمر ایران با حضور میلیونی خود و با ایجاد خانه های هلال توانستند گام های مؤثری در خصوص كاهش آسیب های اجتماعی و افزایش توان امدادی و آموزشی بردارند كه از افتخارات كشور به حساب می آید.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران تصریح كرد: امروز 120 هزار نفر از جوانان نخبه كشور با جمعیت هلال احمر در رشته های مختلف همكاری می كنند.

كولیوند همچنین با اشاره به نقش فعال بانوان در فعالیت ها و اقدامات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این جمعیت، بانوان در رده های مختلف حضور فعال و پررنگی دارند. حضور بانوان در شورای عالی جمعیت هلال احمر و دیگر پست ها و مناصب عالی مدیریتی و نقش آنان در برنامه ریزی، نشان از پویایی و نشاط هلال احمر ایران دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر به نقش آفرینی اعضای تیم های سحر (سامانه حمایت های روانی در حوادث و بلایا) نیز اشاره كرد و افزود: اعضای تیم های سحر هلال احمر كه غالب آنها بانوان هستند در بحران ها و در جهت كاهش آسیب پذیری ها و افزایش سطح تاب آوری بسیار موفق عمل می كنند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۲۳:۱۸ - ۲۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۵