دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

انواع كلینیك های تخصصی توانبخشی در دهكده نشاط بنیاد شهید، طراحی می شود
 
معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی پس از عقد قرارداد همكاری با مركز نشاط بنیاد شهید:

انواع كلینیك های تخصصی توانبخشی در دهكده نشاط بنیاد شهید، طراحی می شود

معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (یكشنبه) در حاشیه امضای تفاهم نامه همكاری این دانشگاه با دهكده نشاط بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: كلینیك های تخصصی توانبخشی سالمندی، اختلالات خواب و ... با محوریت اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در دهكده نشاط بنیاد شهید و امور ایثارگران، طراحی و تعریف می شود .

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دكتر فریدون لایقی افزود: ارتباط علمی و دانشگاهی با كشورهای دیگر می تواند نتایج خوبی را برای موسسه نشاط در بر داشته باشد و دانشگاه همه تلاش خود را برای ارائه خدمات توانبخشی حرفه ای و استاندارد برای جانبازان و ایثارگران عزیز خواهد نمود.

وی اظهارداشت: نباید جانبازان و ایثارگران عزیز با شرایط جسمی و شرایط سخت برای دریافت خدمات توانبخشی و درمانی در صف انتظار قرار بگیرند .

دكتر لایقی اظهارداشت: خوشبختانه تسهیلات توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی هم راستای امكانات رفاهی، تجهیزات تخصصی، اسكان درمانی جامع در بخش هتلینگ با حمایت بیمه دی و با محوریت مركز نشاط محقق خواهد شد و شاهد نتایج ارزشمندی خواهیم بود.

وی همچنین افزود: با توجه به نیاز جامعه هدف اعم از معلولان و در كنار آن سایر مددجویان، درصددیم تا جراحی های جانبازان، زخم بستر و سایر خدمات درمانی و جراحی های گوناگون را به بیمارستان رفیده ارجاع دهیم تا با مشاركت و فعالیت های بین بخشی شاهد اثربخشی نتایج درمانی این قشر از جامعه باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ادامه داد: علاوه بر طراحی كلینیك های سالمندی، اختلالات خواب و غیره در مركز نشاط ، می توانیم با توجه به ظرفیت حداكثری این مجموعه، علاوه بر جانبازان و ایثارگران، بحث خدمات توانبخشی ضایعات نخاعی را نیز عهده دار شویم.

دكتر لایقی ضمن بررسی تجهیزات موجود و تجهیزات مورد نظر دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، خدمات جامع توانبخشی مركز نشاط را پایلوت سایر موسسات در اقصی نقاط كشور دانست و از سهم بالای فارغ التحصیلان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در ارائه خدمات در رسیدن به این مهم خبر داد.

گفتنی است كه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه مابین دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و مركز نشاط ، معاون درمان این دانشگاه، رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده، به اتفاق معاون درمان مركز نشاط از برخی بخش های این مركز نظیر درمانگاه، فیزیوتراپی، كاردرمانی و هیدروتراپی، و اورژانس دیدن كردند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور
   تاریخ: ۲۰:۴۳ - ۲۹/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۲۱۶