دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

اردوی جهادی پزشكی در روستاهای قرچك برگزار شد
 
قرچك - ایرنا - اردوی جهادی پزشكی به همت گروه جهادی سلامت بانوان مهاد و گروه جهادی رئوف روز جمعه در مناطق روستایی قرچك برگزار شد.
اردوی جهادی پزشكی در روستاهای قرچك برگزار شد قرچك - ایرنا - اردوی جهادی پزشكی به همت گروه جهادی سلامت بانوان مهاد و گروه جهادی رئوف روز جمعه در مناطق روستایی قرچك برگزار شد.

بخشدار مركزی قرچك در حاشیه بازدید از این اردوی جهادی به خبرنگار ایرنا گفت: این اردوی جهادی طی 2 روز پنجشنبه و جمعه در روستاهای داودآباد و محمدآباد از توابع بخش مركزی قرچك برگزار شده و خدمات رایگان پزشكی به مردم و روستانشینان ارائه شده است.
مجید قیصرپناه افرود: در اجرای این طرح جهادی، خدمات رایگانی از جمله ویزیت متخصص زنان، انجام تست های آزمایشگاهی و ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به مراجعین ارائه شد.
وی اظهار داشت: ویزیت رایگان پزشكی، مشاورزه رایگان خانواده و روانشناسی، مشاورزه رایگان تربیتی و سبك زنگی سالم و نیز مشاوره رایگان تغذیه سالم از دیگر خدماتی است كه در این اردوی جهادی به روستانشینان ارائه گردید.
این مسئول همچنین ارزیابی قند خون، شنوایی سنجی، مشاوره پرستاری، فیزیوتراپی، مشاوره مامایی، تزریقات، ارزیابی فشار خون و مشاورزه روانشناسی به عنوان دیگر خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی یاد كرد.
بخشدار مركزی قرچك تصریح كرد: با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه شد.
قرچك، شهرستانی تك بخشی است كه با 270 هزار نفر جمعیت در 30 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
شهرستان قرچك از 11 روستا برخوردار است كه از این تعداد 8 روستا دارای شورای اسلامی و دهیار است و 30 درصد از جمعیت شهرستان قرچك در این مناطق سكونت دارند.

برچسب ها
- قرچك
- گروه های جهادی
- اردوی جهادی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۷:۵۴ - ۰۳/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۳