دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

برنامه های توانبخشی در حوزه سلامت ایثارگران عملیاتی می شود
 
شهرری-ایرنا-معاون بهداشت و درمان اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از كاهش انتظار ایثارگران برای شركت دركمیسیون پزشكی به كمتر از یك ماه خبر داد و گفت: امسال برنامه های آموزشی و توانبخشی در حوزه سلامت برای ایثارگران استان عملیاتی می شود.
برنامه های توانبخشی در حوزه سلامت ایثارگران عملیاتی می شود

عالیه قاسمی، از كاهش انتظار ایثارگران برای شركت در كمیسیون پزشكی به كمتر از یك ماه خبر داد و اظهاركرد: امسال برنامه های آموزشی و توانبخشی متنوعی را در حوزه سلامت برای ایثارگران استان برنامه ریزی كردیم كه با توجه به تقویم عملیاتی و با مشاركت ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تابعه عملیاتی می شود.
وی با بیان اینكه سال گذشته پرونده پزشكی 2 هزار 550 ایثارگر استان تهران در 68 جلسه كمیسیون پزشكی بررسی و برای آن ها درصد جانبازی تعیین شد، افزود: شركت در كمیسیون پزشكی برای ایثارگران شهرستان های استان تهران به روز شده و در كوتاهترین زمان پرونده آن ها بررسی می شود.
قاسمی ادامه داد: در سال گذشته 319 ایثارگر متقاضی افزایش حق پرستاری بودند كه از این تعداد نزدیك به 200مورد به افزایش حق پرستاری منجر شد.
وی گفت: روند ارائه خدمات بیمه ای به ایثارگران استان رو به بهبود است و با نشست های مشترك با مدیران بیمه طرف قرارداد و نیز مسئولان بهداشت و درمان ستاد مركز، تلاش كردیم تا رضایت ایثارگران و خانواده های معظم شهدا را افزایش دهیم.

-
   تاریخ: ۰۶:۱۳ - ۰۳/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۹