دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

افزایش سهمیه بیمه زوج های نابارور در استان
 
افزایش سهمیه بیمه زوج های نابارور در استان
سهمیه بیمه زوج های نابارور به 5 هزار زوج در كهگیلویه وبویراحمد افزایش یافت.
به گزارش تابناك كهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل موسسه بسیجیان كشور در آئین كلنگ زنی درمانگاه مهر شفاء دهدشت، تمركز این موسسه در حوزه مددكاری را بر افزایش جمعیت و بحث ناباروری عنوان كرد و با توجه به افزایش زوج های نابارور گفت: تلاش بر این است سهمیه بیمه زوج های نابارور استان كهگیلویه و بویراحمد از700 زوج به 5 هزار زوج افزایش یابد.

محمدعیسی مالمیر افزود: با كلنگ زنی این درمانگاه، تاكنون 125 درمانگاه خدماتی بسیجیان در كشور احداث شده است.

وی خدمات این موسسه ها را در زمینه های درمان، بیمه، مددكاری و آموزش به جامعه بسیجیان عنوان كرد.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان كشور فعالیت این موسسه را از سال 1375 عنوان كرد و ادامه داد: تاكنون 102 درمانگاه عملیاتی و 30 درمانگاه در حال ساخت و تجهیز هستند.

مالمیر افزود: با توجه به ابلاغ نقشه اعتلای بسیج توسط رهبر معظم انقلاب، سازمان بسیج طی دو برنامه عملیاتی پنج ساله تعداد درمانگا ه ها از 102 به 500 درمانگاه افزایش می یابد.

وی ابراز امیدواری كرد؛ درمانگاه مهر شفا دهدشت طی دوسال آینده به بهره برداری برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت هم در این آیین گفت: درمانگاه مهر شفاء دهدشت واقع در كمربندی دوم با زمینی به متراژ 1400مترمربع در سه طبقه با 1200متر زیربنا احداث خواهد شد.

حمزه محقق زاده افزود: این درمانگاه به همت موسسه تامین مسكن بسیجیان و مشاركت ادارات شهرستان در تامین زمین و حمایت های ویژه استانی انجام شد و در بخش های عمومی، تخصصی، دندان پزشكی، داروخانه، فیزیوتراپی و خدمات پرستاری و سونوگرافی ارائه خدمات خواهد داد.

وی بیان كرد: ما در كهگیلویه نیازمند توجه ویژه موسسات دولتی و خصوصی در حوزه درمانی هستیم كه نیاز است در این زمینه تلاش های بیشتری انجام می شود.

محقق زاده گفت: با رایزنی با موسسه تامین درمان بسیجیان و بنیاد تعاون بسیج، 15 میلیارد تومان برای احداث آن در نظر گرفته شده است.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۱۳:۵۷ - ۰۱/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۹